Re: ile czasu zajmie koszenie

Date: Fri, 30 Apr 2010 13:16:39 +0200
From: hephalump <b...@t...pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: ile czasu zajmie koszenie

W dniu 2010-04-30 11:12, Aaron pisze:
> "Andrzej S." wrote ...

> Dobra kosa MUSI być dobrze wyklepana, tylko naostrzona nie nadaje się
> na nic większego.
> A.

Dokładnie. ja zwykłej kosy używał dopóki miałem możliwość dać ją staremu
kosiarzowi do wyklepania. Sam niestety nie zdołałem się nauczyć
porządnie wyklepać kosę. Jak okazało się, że staruszek sąsiad nie ma już
sił do klepania kos ostatecznie przerzuciłem się na mechaniczne.

--
<<śmierć wegetarianom>>
to powiedział *hephalump*