Re: ile to jest?

Data: 2004-05-31 20:04:16
Temat: Re: ile to jest?
Od: Magdalena Bassett <m...@o...com>

Michal Jankowski wrote:

> Tez bedzie. Amerykanska mąka sklada sie glownie z dodatkow.

Z dodatkow czego? czy masz konkretne informacje na ten temat, czy po prostu
taka masz opinie, jako doswiadczony konsument, ktory od lat uzywa i kupuje
make w USA? O jakiej mace konkretnie piszesz? Red Mills? King Atrhur's
Flour? a moze Gold Medal, Pillsbury czy Bill's Mills? Czy tez White Lilly
czy Starssbury Mills? itd itp. W kazdym Stanie sa male i duze fabryki maki.
Sa dziesiatki producentow maki w tym kraju, i jesli ktos ma pojecie o tym,
co spozywa, jest w stanie latwo znalezc produkt wysokiej jakosci. Tak samo
jak w Polsce.
Magdalena Bassett