Re: ile w prezencie ślubnym??

From: "Kkk" <k...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: ile w prezencie ślubnym??
Date: Fri, 14 Jul 2006 16:29:32 +0200

> Fuuj...
>
> Zerwałbym kontakty.
>
> Nie dość, ze jako gotujący facet mam i młynki do pieprzu (dwa), i
> solniczki (więcej niż dwa), a moje przyprawy zajmują cały parter szafki...
> to nie lubie osób, które prezenty kupują "pod siebie" - w znajomej
> rodzinie mąż kupił żonie na urodziny gofrownicę, bo... ON uwielbia gofry.

oczywiście dla sprostowania
kupiłabym to gdybym wiedziała, że lubią gotować
i jeśli mieliby gdzie gotować

mam znajomych, którzy uwielbiają robić różne cuda do
jedzenia a przyprawy trzymają w torebkach
więc spokojnie taki prezent by im przypadł do gustu

> Owszem, o ile brakuje - trzeba by zrobić lustrację w domu państwa młodych.

przeważnie widać, kto co ma w kuchni
poza tym dyskretnie można zacząć rozmowę o tego typu rzeczach
i wyczaić czy taki prezent by się przydał..

> Wałek, podstawki, patelnie... ech, tylko dla osób, które się własnie
> wyprowadzają na swoje. Dobre noże? To jeszcze zalezy, co kto uważa za
> "dobre".

dobre noże, tzn porządne np. drewniane rączki, ostrze nie skośne

> Ponownie - wszystko zalezyod konkretnych ludzi, którym sie coś daje.
> Siostrze łatwiej dobrac prezent, niż komus mniej znanemu.

to co podałam, to tylko moje porpozycje dla Kitki
skoro to Jej siostra, to może coś Jej wpadnie do głowy

kupić ładny, oryginalny i porządny prezent to jendo
ale żeby jeszcze Młodym się spodobał to nie takie proste

może Ty (DJD) zaproponuj jakiś fajny prezent :))?
najprościej wszystko negować :))

Pozdrawiam :)
Katarynka