Re: jajecznica

Data: 2000-02-01 12:01:07
Temat: Re: jajecznica
Od: Joanna Sereinig <j...@j...krakow.pl>

Marcin Sobon napisał(a):

> <...>
>
> Jedyne co nam zostauo ze studiuw to taka maua grupa dyskusyjna. Poniewarz
> wienkszosc pracuje na FreeBSD itp. zaczelismy urzywac nowego standardu
> kodowania polskich znakuw. Niestety nie jest on doskonauy. Oto cytat z
> jednego z postuw:
> "Grypsy som poto coby nie urzywac polskich literek".
> Jerzeli dobrze rozumiem ten sposub kodowania polskich ogonkuw jest
> nieporzondany na bardziej "dojrzauych" LD.
>
> Za co przepraszam.
> Marcin Soboń

Nie przepraszaj, tylko zobacz, jak to rozwiłzują inni na wszelakich grupach
dyskusyjnych. Po prostu zastępuje się polskie znaki znakami łacińskimi bez
ogonków. To łatwiejsze w odbiorze, naprawdę.
A my nie stanowimy grupy dojrzalszej, tylko łatwiejszą do czytania (niż Twoje
i Twoich kolegów "kodowanie").
Pozdrawiam i mam nadzieję, że te trudne początki nie zniechęcą Cię do naszej
grupy.

Joanna