Re: jak zrobić nachos?

Data: 2005-10-26 16:51:18
Temat: Re: jak zrobić nachos?
Od: "Ania" <a...@o...pl>

Użytkownik "Magdalena Bassett" <m...@o...net> napisał w wiadomości
news:11lqhh5hc0topd2@corp.supernews.com...

> Cytat z googla (naprawde mozna tam niemalo znalezc)

> wariant 1: kupić w sklepie gotowe i za słup...
>
> wariant 2: pszenne
>
> 300g mąki
> 40g masła
> 0.5 łyżeczki soli
> 100-150ml ciepłej wody
>
> mąkę dobrze wyciapsiać z masłem i solą, dodawać po trochu wody i szybko
> wyrobić na miękkie, elastyczne ciasto.
> Przykryć i dać pół godziny odpocząć rękom i ciastu.
> Zrobić kiełbaskę i pokroić na 12 równych kawałków.
> Profesjonaliści formują rękami okrągłe placki o średnicy 20cm, amatorzy
> [...]
Wybrałam tą wersję kukurydzianą bo mam taką mąkę. Ciężko było kupić ale
jest. Kupiłam ją specjalnie na te nachos i nie mogę sobie dać rady :-(
Coś mi to ciasto nie wychodzi. Nie trzeba tam dodać np. jajka? Zupełnie się
nie klei tylko rozpada. Co to za ciasto. A tak bym chciała zjeść nachos.
Proszę pomóżcie.

Ann