Re: jaka jest najgorsza kuchnia

Data: 2001-03-22 07:05:18
Temat: Re: jaka jest najgorsza kuchnia
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk>

>Jezeli chodzi Ci o narodowe, to IMVHO zdecydowanie angielska i
>irlandzka. Mieso, ziemniaki, mieso, ziemniaki.... do tego duszone
>i jakos tak bez smaku ogolnie. No i mietowy sos do miesa. Uch.
>Fasolka gotowana w czerwonym sosie na sniadanie. Wedzone sledzie
>na sniadanie! Dawal sie zjesc shepherd's pie.
>Rehabilituja ich ryby... wole w Londynie zjesc na ulicy fish &
>chips, niz cokolwiek innego ;-) I prawde mowiac, to polewanie
>chipsow octem wcale nie jest glupim pomyslem ;-))
wcale nie az taka straszna ta kuchnia angielska... polskie
parowki na sniadanie sa wkategorii kippers czyli wedzonych sledzi
czy fasolki NIE KONIECZNIE na sniadanie!!
Mietowy sos bardzo pasuje do tlustej jagnieciny.

Jesli wg Ciebie angielska to mieso, kartofle, mieso, kartofle, to
irlandzka kuchnia powinna byc kartofle, kartofle, kartofle... :))

w kazdym kraju, w ktorym bylam jadlam i swinstwa i swietne
rzeczy. Nie wiem, jak tolerowalabym sniadanko japonskie - zupka
ze sfermentowanej soi, wg brata wyjatkowe swinstwo, do ktorego
niejako sie przyzwyczail po tygodniu.
Ryz z suszonymi krewetkami na sniadanie w Tajlandii to tez nie
to, co tygrysy lubia najbardziej....

Krysia

P.S. Czy jadalas w Anglii w domach czy w knajpach?
K.T. - starannie opakowana

http://www.newsfeeds.com - The #1 Newsgroup Service in the World!
-----== Over 80,000 Newsgroups - 16 Different Servers! =-----