Re: jaki proggram

From: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: jaki proggram
Date: Sun, 19 Jul 2009 18:05:24 +0200

Dnia 18.07.2009 15:08, użytkowniczka/użytkownik Piotr M napisała/napisał
(niepotrzebne skreślić):
> Szanowny dyskutant(ka) grupy pl.soc.inwalidzi , Jacek Kruszniewski
> napisał(a)

> fakt świetny :)

Od 3 lat nie używam MS Office - nie brakuje mnie tego narzędzia :-)
Ale mam zainstalowane narzędzie do otwierania dokumentów: Word View Excel View i
wspomniany PowerPoint View.

I coraz bardziej jestem znowu zwolennikiem Windowsów, niestety Linux brnie w
niezliczoną ilość dystrybucji, a te zaczynają być od siebie różne.

Serwery - tak i to nie do końca - bo nie są do końca kompatybilne i niestety nie są
wygodne do szybkiej administracji, ale desktop - niestety - za dużo dystrybucji.

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

19.07 Adam Pietrasiewicz
19.07 Piotr M
19.07 Adam Pietrasiewicz
19.07 Piotr M
19.07 Adam Pietrasiewicz
20.07 robercik-us
20.07 El Nuevo Vidente
20.07 Jacek Kruszniewski
20.07 Adam Pietrasiewicz
20.07 Adam Pietrasiewicz
20.07 Piotr M
20.07 Piotr M
20.07 robercik-us
20.07 Jacek Kruszniewski
20.07 Jacek Kruszniewski
Autotranskrypcja dla niedosłyszących
is it live this group at news.icm.edu.pl
Witam
Zlecę wykonanie takiego chodzika
Czy mozna mieszkać w lokalu użytkowym
karta parkingowa
stuck puck
Chodzik 3 kołowy
zlecenie na chodzik 3 kołowy
Fan club chodzik
Podejście usługodawców do niepełnosprawnych
cicho sza
Chodzik 3 kołowy zmaina kół na wieksze.
halo
Usenet z googla