Re: jakie ciasteczka?

Data: 2004-12-20 22:20:57
Temat: Re: jakie ciasteczka?
Od: "iska" <l...@p...fm>

> Polecam ten przepis Magdaleny Bassett:
>
> "Ciastka sniezki

Rowniez sie pod tym podpisuje :) Zrobilam i sa przepyszne a bardzo proste i
szybkie w zrobieniu, wyszly pomimo moich obaw zwiazanych z beznadziejnym
piekarnikiem :)

ja bym miala tylko jedno ale co do tego przepisu

>Umiescic na nie posmarowanej blasze, moga byc ciasno, bo
>ciastka nie zwiekszaja sie w czasie pieczenia, moze tylko o 5-10%

ja cale szczescie ciasno ich nie ulozylam, a i tak potem musialam rozdzielac
bo mi niestety /albo raczej stety ;)/ zwiekszyly sie o ponad 50%
takze nie wiem od czego to zalezy :) ale radze uwazac :)