Re: jakie obuwie do pracy

From: Ikselka <i...@g...pl>
Subject: Re: jakie obuwie do pracy
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Date: Wed, 17 Jun 2015 13:55:46 +0200

Dnia Wed, 17 Jun 2015 13:27:50 +0200, Jacek napisał(a):

> Pozwolę sobie "polimeryzować" z tym.
> Po pierwsze: 4 kilo to ważą 3 pary takich butów.

Marne pocieszenie, kiedy te moje ważą ona góra 25 deko.

> Po drugie: jak pot ma spływać po filcu??

Po gumie - na stopach.

> Po trzecie: jeżeli masz łydkę o obwodzie XXL, to nie poradzę.

Mam szczupłą - i właśnie dlatego te cholewy się o nią obijają, robiąc
wokoło obręcz-siniak. RAZ toto miałam na sobie i nigdy więcej. A ciężkie
jakie - chodzić nie można.
Paskudztwo, nawet mój mąż toto rzadko zakłada, tylko do naprawdę brudzących
prac jesienią, bo się w tym przecież wytrzymac nie da.