Re: jakie ryby do oczka wodnego?

Date: Sun, 01 Apr 2012 20:46:17 +0200
From: Arkadiusz Dymek <a...@n...bedzie>
Newsgroups: pl.rec.akwarium,pl.rec.ogrody
Subject: Re: jakie ryby do oczka wodnego?

W dniu 4/1/2012 5:37 PM, Krasnal wrote:
> Witam wszystkich specjalistów!!!!!
> W moim oczku przezimowały z dobrym skutkiem wszystkie czerwone karasie i
> orfy. Jestem z tego bardzo zadowolony :-) Przezimowały równiez glony....
> dużo ich jest to takie zielone zielsko wygląda jak mech jawajski. W
> ubiegłym sezonie miałem duży kłopot z tym zielskiem rozrastało sie
> ogromnie ,, nic nie pomagało. jedynie wyławiałem to podbierakiem. Może
> zamiast chemii wpowadzić jakiś odpowiedzi gatunek ryby? Oczko jest 2x2 m
> głębokie na 1 m. Przecież amura nie wpuszczę bo mi zje moje grzybienie
> [...]
A jak z roślinami? Bo na glony to najlepsza równowaga biologiczna i
rośliny, które pożrą azot. Ryby prędzej ją zaburzą swoimi odchodami,
dając glonom dodatkową pożywkę. No i dopóki rośliny nie rozpoczną
wegetacji to pozostaje pokochać glony, albo rozglądnąć się za jakimś
filtrem.

[wersja druga poprawiona, dobrze, że niedziela, to może mało osób przed
cancelem zobaczyło, co się z moją ortografią porobiło...]

Pozdrawiam,
Arkadesh