Re: klamstwo

From: Janek K <nindalf@sink_spam_pf.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: klamstwo
Date: Thu, 1 May 2003 14:52:58 +0000 (UTC)

"Nikodem Dyzma" <n...@s...onet.pl> wrote in
news:b8r3rf$erh$1@nemesis.news.tpi.pl:

> to ze jest niedowartosciowany to fakt..ale ja pytalem czy on wierzy w
> te bzdury ktore wygaduje
> a lat to on ma chyba 26
> nik

Czasem mija z wiekiem - kiedy zaczyna sie odpowiedzialnosc, rodzina itp.
Jesli np. zalozysz z nim wspolnie firme, to po jakims czasie pewnie
bedzie zmuszony przynajmniej te swoje rojenia skanalizowac, tak zeby
dalsze dowartosciowania jego wlasnego ego nie odbywaly sie kosztem
firmy.

Mam takiego kumpla, ktory konczy w tym roku trzydziestaka. Dopoki
pracowalem w tym samym miejscu, wszystko szlo jeszcze jako-tako.
Koloryzowal, ale bez przesady. Potem on dostal awans na bardziej
odpowiedzialne stanowisko, a ja odszedlem z firmy. Teraz widuje sie z
nim tylko wtedy, kiedy naprawde nie mam innego wyjscia, bo juz zdazyl
kilka razy dosc powaznie wpuscic mnie w maliny. Jesli Twoj kolega ma na
tyle przyzwoitosci, zeby Ci nie robic wody z mozgu w sytuacji, kiedy to
moze Ci przyniesc krzywde, to nic Ci nie grozi. Tylko musisz byc tego
pewien. Zabierz go w gory - jak spiewa Wysocki. Przyjazn niech kwitnie
nadal. :-)

Pozdrawiam,

Janek

--
Litera K jest znana z alfabetu greckiego.
Rzymianie uznali j? za obc?.