Re: kobieca kobieta, stereotypy i feminizm

From: "boniedydy" <b...@z...pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: kobieca kobieta, stereotypy i feminizm
Date: Wed, 26 Mar 2003 14:36:42 +0100
<b5h9i2$6re$1@news.onet.pl> <b5halh$8j4$1@news.onet.pl>
<b5hi6t$vu7$1@julia.coi.pw.edu.pl> <b5i2nt$a49$1@atlantis.news.tpi.pl>
<b5i52g$7aa$1@julia.coi.pw.edu.pl> <b5ihjf$dq5$1@atlantis.news.tpi.pl>
<b5il33$ois$1@news.onet.pl> <b5jvk5$a41$1@atlantis.news.tpi.pl>
<b5knte$6cr$1@news.onet.pl> <b5n55p$3rm$1@news.onet.pl>
<b5n6b2$6r6$1@news.onet.pl> <b5p8sd$9vv$1@news.onet.pl>
<b5q5mq$llf$1@news.onet.pl> <b5q6qh$cni$1@zeus.polsl.gliwice.pl>
<b5q9va$a1u$1@atlantis.news.tpi.pl> <b5qd3g$q77$1@zeus.polsl.gliwice.pl>
<b5qdrc$kos$1@julia.coi.pw.edu.pl> <b5qps0$s56$1@zeus.polsl.gliwice.pl>
<b5rpvr$64v$1@atlantis.news.tpi.pl> <3...@p...onet.pl>
<b5s23p$lrb$1@atlantis.news.tpi.pl> <3...@p...onet.pl>

Użytkownik "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:

> Widzisz- a ja mam skojarzenie raczej z przyprawami w potrawie. Grupa
> dyskusyjna kojarzy mi sie ze stolem, gdzie kazdy swój talerz wnosi.
> Jedni lubia mdle potrawy, inni troche przyprawione, jeszcze inni slodza
> mniej lub bardizje, jeszcze inni przesalaja i przepieprzaja w cudzych
> oczach ale im smakuje i swoich zwolenników beda mieli.
> Grunt aby nie w cudzym talerzu. Dopoki nawet ostro soli i pieprzy czemu
> nie? A teksty: "osoby Twego pokroju " to juz próba wydzierania tej
> solniczki komus.

Ok. Ja nie akceptuję osób, które tak ordynarnie i w takim stylu piszą o
"dymaniu". Dałam tylko temu wyraz. Oszywiście, że to się może komuś nei
podobać i licze się z tym. Jeżeli w postach jednej osoby będą się powtarzać
tego rodzaju wyskoki (na razie się nie powtarzają), to po prostu dostanie
ode mnie ignora i tyle.

> personam. To pierwsze nie musi mi sie podobac ale nie wykracza poza ramy
> przyjetych w dyskusji konwencji. To drugie- IMHO juz wykracza. Stad moja
> uwaga i wtracenie sie w Wasza rozmowe.

Dla mnie i to pierwsze, i drugie wykracza. Aha - Twoje wkroczenei w naszą
rozmowę w 100% miesci się w ramach konwencji :)

boniedydy