Re: koszt edukacji

Data: 2005-11-17 22:12:16
Temat: Re: koszt edukacji
Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl>

Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał w wiadomości
news:dliufq$2mjn$1@news.mm.pl...
>W wiadomości <news:dlit5t$9v2$1@nemesis.news.tpi.pl>

> No tak, ale trzeba by było mieć duuuużo wolnego czasu, żeby sobie to
> wszystko przeanalizować i co więcej wybronić swoje racje.

Tak daleko nie dotrzesz :) Zobaczysz poświadczenie dyrekcji o przyjęciu
darowizny na cel... i na tym koniec.

> A ja na razie mam kupę roboty w robocie ;-)

Jakaś plaga, widzę. (a widzę z trudem, bo mnie robota już po cebulki włosów
nakrywa)

> Najwyżej przestanę płacić KR, a pozostanę jedynie przy składkach klasowych
> (bo na te wydatki mam i wpływ i oko).

Prawdopodobnie RR solidnie współfinansuje inwestycje w szkole, sporo
płacicie.
--
EwaSzy
Shhhh, to jest usenet, tu się kopie po dupach, a nie humor poprawia.