Re: kto jadł już robaki ?

Data: 2023-06-16 10:49:43
Temat: Re: kto jadł już robaki ?
Od: Trybun <M...@j...cb>

W dniu 08.06.2023 o 15:42, M. Z. pisze:

> Nie zamierzam. Ale sk...ni celebryci za forsę POWIEDZĄ w sponsorowanych wypocinach,
że oni i ich dzieci dla ,,ratowania planety" zeżrą każde gówno:

> https://jastrzabpost.pl/newsy/anna-dereszowska-jej-s
yn-jadl-owady-jak-wyglada-ich-dieta_1334973.html

> A że do tego gówna polecieli megatoksycznym ,,dla planety" samolotem (bo przecież
nie popłynęli żaglówką), to tylko nieistotny szczegół w ich celebryckim sk...niu. ???

A dlaczego - nie? Przynajmniej dla mnie danie złożone np z pasikoników
zapiekanych w cieście brzmi dość apetycznie.. Do dżdżownic w postaci
tatara raczej nie dam się przekonać.