Re: która pralka?

From: Kris <k...@g...com>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: która pralka?
Date: Mon, 23 Jul 2012 03:41:07 -0700 (PDT)

W dniu poniedziałek, 23 lipca 2012 11:51:16 UTC+2 użytkownik pw napisał:
> Czytać nie umiecie??
> Nie patrzcie pod kątem odpowiedzi, które są NIE NA TEMAT!
> Pytanie brzmiało:
> Którą z tych dwóch pralek wybrać?
> Czy ktoś ma jakąkolwiek z nich lub zbliżoną, która pierze parą, odplamia
> itd.
>
> Wyraźnie było wskazanie na jakość prania!
> Jest dla mnie najważniejsza.
> Miło by było, gdyby przy tym nie zużywała sporo wody.
"Zdecydowanie najistotniejsza dla mnie, oczywiście poza skutecznością
prania, jest oszczędność wody"
LG 77 litrów na cykl,Bosch 49litrów
49 to ok 40% mniej jak 77 więc w czym masz problem.
Jakość prania to moim zdaniem porównbuywalna dla wszystkich pralek. Przeciez Bosch,
Lg czy beko za 600zł podobnie bębnami kreca w lewo i w prawo;)

> No ale np zaproponowana Amica za 700 zł to model wąski z załadunkiem 4,5
> kilo (taka wychodzi jako pierwsza z linka). Ja nie piorę jednorazowo
> dwóch majtek.. Gdzie tu oszczędność jakakolwiek? i czy faktycznie na
> kilogram prania wychodzi bardziej ekonomicznie?

Zalezy ile tego prania masz. Najczęściej na rodzine wystarczy pralka z załadunkiem ok
5kg.
Skoro potzrebujesz z załadunkiem ok 10kg to za przemysłowymi sie rozejrzyj;)

> Ja mam w czym chodzić i interesuje mnie tylko pralka, do której wejdzie
> dużo. Pralka ma wyprać świetnie, doprać ewentualne plamy, wypłukać
> IDEALNIE przy małym poborze wody i odwirować prawie na wióry.
>
> Na razie próbujecie mi pokazać, że i maluchem i Mercedesem i Maybachem
> przecież dojadę tam gdzie chcę, więc po co chcę kupić Mercedesa??3
Skoro chcesz Maybacha to po co ten tekst o oszczędnościach na wodzie?

Pisałes o oszczednościach na wodzie jako priorytecie więc wymieniłewm zuzycie wopdy
Twoich faworytów i "zwykłej" pralki.+

> Chodzi o wodę. Nie o pieniądze..

W Etipoi lub Keni będzie użytkowana?

> Mam inną praktykę w tej dziedzinie w takim razie.

Więc wybierz coś co Tobie pasuje skoro masz specyficzne wymagania.