Re: kubek do yerba-mate

From: "juras" <j...@m...ru>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: kubek do yerba-mate
Date: Thu, 30 Sep 2004 16:57:52 +0200

Użytkownik "sov." <s...@o...pl> napisał w wiadomości
news:cjh5eh$54d$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
> Generalnie ceny w tym sklepie wysylkowym stanowia 1/3 cen sklepowych (w
> sklepach z herbatą 100 g yerby kosztuje od 12 zl w gore, sprzet czyli
tykwa
> i bombilla po ok. 50 zl).
> Co do jakosci zakupionej yerby to nie wiem. Wczoraj troche wypilem. Bylo
> niezle. Ale moze to jeszcze nie to. W tym sklepie internetowym jest tylko
> zielona yerba. W noramalnym sklepie kupilem sobie troche takiej yerby z
trwą
> cytrynowa. Zapach ma super. Zobaczymy jak bedzie smakowac.

Widze ze tez zaopatrujesz sie w sklepie wysylkowym, bardzo porzadny to sklep
ten http://www.yervita.home.pl ,dzisiaj zadzwonili i przeprosili ze dostawa
yerba -mate sie opoznila i wysla specjanie Servisco na ich koszt .Tez
zaczelem od mieszanki z grapefrujtem, jest super ,przestalem "zapijac " sie
kawa i praktycznie pije tylko yerba .Zauwazylem ze te pierwsze 'zalanie"
mate jest gorzke, ale to podobniez to normalne i to powinien wypic
gospodarz, pozniej smak robi sie wspanialy. Zaczelem eksperymentowac tez z
odrobina miodu,smak jest tez OK .Moze uda mi sie sprowadzic z Argentyny
troche yerba mate ,nie obiecuje, ale bede mogl sie podzielic jak cos fajnego
dostane.
Pozdrowienia
juras