Re: kuchenne patenty cd

Data: 2006-05-26 21:10:45
Temat: Re: kuchenne patenty cd
Od: Waldemar <w...@i...de>

JaMyszka schrieb:

> Hehehee... Mówiłam, że w innym świecie żyjesz;p
> http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/Produc
tDisplay?topcategoryId=15570&catalogId=10103&storeId
=19&productId=61526&langId=-27&parentCats=15570*1567
1*15967
> Wcale nie takie tanie, z poza tym 200 ml to nie na wszystkie przyprawy
> potrzebne takie duże
> Ale ta blaszka jest ciekawa
> http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/Produc
tDisplay?topcategoryId=15576&catalogId=10103&storeId
=19&productId=34768&langId=-27&parentCats=15576*1573
3*16065
> i np. te magnesy
> http://www.allegro.pl/item105192814_magnesy_25x10x_5
_mm_o_mega_sile_na_magnetyzery_.html#photo

> Thx:) Cenne info:)
> Czy to ta folia? http://www.conrad.pl/glowna.php?art=532886&back=serc

podobna. Chyba podpasuje. Brak danych technicznych, ale chyba jest na
12V znamionowego.

> Czy ona musi mieć osobny transformatorek, czy też można ją
> podłączyć do tego od lampki?

jak transformatorek z rezerwą, to można podłączyć. Ale najlepiej 2
sztuki takich na 12V szeregowo, by nie było za gorąco. U mnie się
sprawdziło. Pobierało jakiś 1A prądu, czyli w sumie 12W, na moje lustro
było wystarczająco. Jak trafo już wyżyłowane, to daj drugie, albo wymień
na większe.

> Też tak myślałam i zamierzałam tam pytać:) Ale chyba "Conrad" jest
> pewniejszy.

Chyba tak.

Pozdrowienia z Berlina

Waldek