Re: kuchnia gazowa szerokość 60 cm wolnostojąca

Data: 2003-09-09 15:19:33
Temat: Re: kuchnia gazowa szerokość 60 cm wolnostojąca
Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de>

BarBarella:
> Ja szukam kuchenki jak wyżej... jeśli jest z termoobiegiem i termostatem
> byłoby super.
> Amica, (duży asortyment) ma jedną dużą wadę - rozstaw palników dla 60 jest
> taki sam jak dla 50. Troszkę dla mnie bez sensu.
bez sensu.

> Z tego co wiem to nie ma piekarników gazowych do zabudowy (mam rację?).
nie masz. Ja mam gazowy do zabudowy. Są jednak dużo droższe od
wolnostojących.

> Co polecicie?
> Jakoś nie jestem przekonana do elektrycznego piekarnika, mam teraz gazowy i
> wydaje mi się, że szybciej się grzeje niż elektryczny. I jest tańszy w
> eskploatacji.
tu masz rację, ale zobacz inne posty w tym wątku. Chyba, że masz
możliwość podłączenia kuchenki wysokiej mocy (mój szef taką ma, chyba
11kW, podłączana do sieci trójfazowej), to grzeje też bardzo szybko, ale
koszty eksploatacji wyższe, niż w gazowej.

Waldek