Re: kurwa mac

Data: 2007-06-14 23:50:44
Temat: Re: kurwa mac
Od: "Harry" <m...@w...pl>

> gdy byle pół debil noszący cegły na budowie zarabia więcj od lekarza ze
> specjalizacją. On pracuje osiem godzin i odpowiada jedynie za to, że może
> cegła się urkuszy jak jest zalany i chwieje się przy noszeniu.

Myślę, że każdy zawód wymaga na szacunek, którego Ty tu nie okazujesz. Ten
"byle debil" zapierdziela osiem godzin dziennie. Fizycznie, przenosi tony
cegieł w ciągu miesiąca, a kładąc je w odpowiedni sposób i budując dom, też
odpowiada za życie i zdrowie osób w nim mieszkających. Gdybym też nie
szanował Twojego zawodu (zakładam, że jesteś lekarzem), to napisałbym, że
siedzisz na dupie 8 godzin dziennie i zbywasz pacjentów. Tłumaczysz się przy
tym, że na nic nie masz kasy, a jedyne co potrafisz to aplikować antybiotyki
i tak już osłabionemu społeczeństwu, i to bez sprawdzenia czy i jaka
ewentualnie to "bakteria". Jako, że studia wyższe masz skończone, proponuje
więcej poszanowania dla ludzi i zawodów, którzy pracują po to byś Ty mógł
gdzieś mieszkać, kupić żarcie, a nawet wulgarnie pisząc zesrać się do
czystego kibelka... Każdy z nas patrzy na ten problem od swojej strony.
Trzeba na to spojrzeć obiektywnie i wtedy znajdzie się rozwiązanie. Nie
można też uciekać się do rozwiązań najprostszych, takich jak strajk.
Krzywdzicie nim tych, którzy Was utrzymują. To z mojej pensji Ty dostajesz
swoją...

Reszty Twojej wypowiedzi nie będę komentować, nie ma na to czasu - nie takie
głowy jak my nad tym debatują, i nie jest to problem na grupy, bo można się
zapisać na śmierć.

Pozdrawiam.
Harry.