Re:

Data: 2007-06-14 23:37:35
Temat: Re:
Od: "regen" <r...@-...pl>

Użytkownik "Harry" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
news:f4scmn$b20$1@news.task.gda.pl...

> Pasjonuję się medycyną, od zawsze chciałem być lekarzem, ale los dał mi
> wykształcenie w innym kierunku.

To podobnie jak pan minister Ziobro...

>Patrząc na to nie żałuję, że nie należę do Waszej grupy. Pomagam ludziom
>jak mogę, gdyby czas się cofnął to poszedłbym na AM i za psi grosz leczył
>ludzi.

Nie wiem kim jesteś z zawodu , ale proponuję ,żebyś zrzekł się części lub
całości swoich dochodów i za psi grosz pracował dalej - będzie to bardzo
szlachetne a i Twoi pracodawcy czy też kontrahenci się ucieszą .

> Nie zasługujecie na te podwyżki i tyle.

Zasługujemy i tyle .

>Zły lekarz potrafi tylko narzekać i chodzić po pasach, utrudniając innym
>życie... Żałosne.

Pewnie ,że żałosne ! Lekarze powinni masowo zwolnić się z pracy i zatrudnić
na godziwych warunkach a nie chodzić po ulicy.

Pozdrawiam i życzę zdrowia

regen