Re: moje wnioski po wypowiedziach nt.moderacji grupy

From: "Anka P." <t...@a...pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: moje wnioski po wypowiedziach nt.moderacji grupy
Date: Sun, 25 Feb 2007 19:04:26 +0100

W dniu 2007-02-24 00:55, czeremcha napisał/a:

> A gdzie szanowni popieracze moderacji byli przez ostatnie dni? Nie
mogę pojąć, dlaczego tematy kuchenne i tylko kuchenne, o które niby to
tak szalenie walczycie z pianą na ustach, zawierają po 3-4 wpisy?

I jak dla mnie bomba!
Jakby każdy wątek zawierał 3-4 wpisy _na temat_, a nie chore i
paranoiczne wywnętrznianie się to byłoby to.

> To co was w końcu interesuje?

Przepisy.

> a widzę tu tylko zacietrzewienie i chęć pokazania, kto tu rządzi /w
zasadzie - kto chce rządzić/, a nie ochotę do wypowiadania się na tematy
kulinarne.

Hmmm mam rozumieć, że podawanie sobie linków w muzyką oraz inne chore
wypowiedzi o jakimś dziecku czy kimś tam oraz wirtualne mizdrzenie się
to tematy kulinarne?

> Czyste tematycznie są tylko książki kucharskie. Kupcie sobie parę - i
do czytania!

Mam i korzystam. Tu też szukam insipracji, a nie jest dla mnie ispiracją
dwójka chorych ludzi piszących o swojej chorobie i problemach z głową.
KF zastosowałam tu po raz pierwszy, nawet Alberta Jachera Wakan Alo (a
to dopiero był troll) przeżyłam na innej grupie i jakos KF nie był mi
potrzebny. Tu niestety musiałam go użyć... ale po cholerę mi KF skoro
ktoś ciągle odpisuje i ikselce i Panslaviście wyciągając mi ich chore i
_nie na temat_ wywody?
To ja już wolę moderację.

Pozdrawiam (odpisywać nie będę, bo wolę pisać i czytać _na tej grupie_ o
kuchennych sprawach)
--
Anka P.