Re: monotonna dieta

Data: 2004-01-07 20:36:51
Temat: Re: monotonna dieta
Od: " annaklay" <a...@N...gazeta.pl>

Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> napisał(a):

Twoj post zawiera sporo zlosliwych osobistych wycieczek, czy ciebie tylko
to bawi:-)Czy jeszcze nie wyrosles z wieku nastolatka?:-)
Warkoczy nie mam, wiec nie musisz mnie za nie ciagnac:-)

> ha ha ha
> Mamy więc do czynienia z szykowaniem gruntu pod nowe wspaniałe specyfiki
> odtruwająco-regenerujące. Dodatkowo będą pewnie odchudzać, jak te plasterki
> przyklejane przez wszystkie gwiazdy hollyłudu.

Nie, to nie jest szykowanie gruntu pod nowe specyfiki. Mozna bez nich sie
obejsc. Niemniej jednak napewno znajda sie i tacy ktorzy to beda w celach
komercyjnych wykorzystywac. Ale w koncu to rynek decyduje o tym na co jest
popyt, a ludzie lubia latwe rozwiazania:-)

> Jakie toksyny? Dieta optymalna oparta jest na jajkach i przetworach
> mlecznych. Sa to najczystsze ze wszystkich pokarmów, bo natura bardzo dba o
> potomstwo.

Wow, ale z ciebie optymistaaa;-))

> Pewna sytuacja w pewnej sytuacj....
> Taka to jest wiedza biochemiczna pani anny.

Nie tobie ja niestety mocium panie oceniac i znowu w tym momencie zupelnie
niepotrzebie odchodzimy od meritu zagadnienia:-) Jak ci dam riposte, to
bedziesz sie skarzyl na mnie:-))

> Wiadomo wtajemniczonym w biznes pani anny.

Nie, na nieszczescie to nie jest moj "business":-)

> kilku
>
> Pewnie nawet nie ma publikacji?

O,la, la widze ze cie jednak zainteresowalam. Milo mi:-)

Publikacji na temat dlugoletnich badan jest bardzo duzo. Wyniki sa
powtarzalne, ale na razie w warunkach labolatoryjnych.

> kryje
>
> Śmiać się czy płakać?
> Ja się uśmiałem.
>
> Pozdrawiam
> Leszek

To normalny odruch w takich sytuacjach, rozumie twoja reakcje:-))

pozdrawiam anna