myśliwi

11. Data: 2016-02-10 18:17:57

Temat: Re: myśliwi
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

pinokio
W dniu 10.02.2016 o 16:05, Kviat pisze:
> Pierwsze z brzegu (inne idiotyczne zasady znajdziesz samodzielnie):
> dlaczego np. tak nie lubisz kobiet?
>
> http://www.racjonalista.pl/kk.php/s,4806
> (tam też masz cytaty z biblii)

Bądź podległa mężowi!
wbrew pozorom to ma sens!

To naśladuj.....

Pamiętajmy, robimy to dla naszych dzieci, by nie sprawiały kłopotów. Gdy będą
sprawiały kłopoty, oto co należy uczynić:
- Jeśli nam złorzeczą - zabić: "Kto by złorzeczył ojcu albo matce, winien być ukarany
śmiercią." Wj 21, 17
- Jeśli nas uderzą - zabić: "Kto by uderzył swego ojca albo matkę, winien być ukarany
śmiercią." Wj 21, 15
- Jeśli będą nieposłuszne - zabić: "Jeśli ktoś będzie miał syna nieposłusznego i
krnąbrnego, nie słuchającego upomnień ojca ani matki, tak że nawet po upomnieniach
jest im nieposłuszny, ojciec i matka pochwycą go, zaprowadzą do bramy, do starszych
miasta, (...) Wtedy mężowie tego miasta będą kamienowali go, aż umrze." Pwt 21,
18-21

http://biblia.pismo-swiete.pl/dzieci.html

12. Data: 2016-02-10 18:20:11

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.02.2016 o 18:17, glob pisze:
> Pamiętajmy, robimy to dla naszych dzieci, by nie sprawiały kłopotów. Gdy będą
sprawiały kłopoty, oto co należy uczynić:

To Starotestamentowe przykazania narodu Wybranego.

13. Data: 2016-02-10 18:22:14

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-02-10 18:15, obywatel pinokio uprzejmie donosi:

I to bardzo głęboki.

14. Data: 2016-02-10 19:50:40

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

pinokio
W dniu 10.02.2016 o 18:17, glob pisze:
> Pamiętajmy, robimy to dla naszych dzieci, by nie sprawiały kłopotów. Gdy będą
sprawiały kłopoty, oto co należy uczynić:

To Starotestamentowe przykazania narodu Wybranego.

Nowy nie jest lepszy, a jedna i druga część to całość, chyba że odrzucacie Adama i
Ewę, sodomę i gomore na którą ciągle się powołujecie itd...

15. Data: 2016-02-10 19:58:14

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kviat" <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> napisał w wiadomości

> A masz? Bo jak nie masz, to bardzo źle o tobie świadczy.

Źle?! Konkretnie- co żle? naprawdę jestem zdziwiony. Co Ci się nie podoba
najbardziej? Miłowanie nieprzyjaciół swoich?

> [...]
> kapłaństwa (kobiety mogą więc przyjąć maksymalnie sześć sakramentów,
> mężczyźni - siedem; istnieją zatem dwa standardy, jeden dla ,,ludzi w
> pełni", drugi -- dla ,,podludzi"), przymuszanie kobiet do większej
> wstrzemięźliwości seksualnej niż w przypadku mężczyzn, odbieranie lub
> ograniczanie wpływu kobiet na własną płodność, zakaz brania rozwodu i
> poukładania sobie życia na nowo z innym mężczyzną nawet w sytuacji, gdy
> kobieta jest maltretowana, a nawet nakłanianie jej do wytrwania w
> patologicznym związku rzekomo dla dobra rodziny."

Zaraz- masz naprawdę dziwny sposób prowadzenia dyskusji. Piszesz coś- to daj
przykład- bo po prostu nie nadążam.
Proszę o przykład na idiotyczną zasadę ewangeliczną i na taką sprzeczną z
prawem. Wtedy będę miał się do czego odnieść.
Na razie- jak rozumiem- stawiasz tezę, że kobieta jest w katolicyzmie
dyskryminowana- bo jest inaczej traktowana? No to może mężczyzna jest
dyskryminowany- bo w sumie ma o wiele mniej praw niż kobieta. Na przykład-
ma obowiązek obrony swojej kobiety, dzieci- przed wrogami. Ma obowiązek
utrzymywania ich. W ogóle natura (jeśli nie wierzysz w Boga) nie stosuje
takich kryteriów, jak dzisiejsi socjaliści- jak Ty i pani Środzina.
Dokładniej może nawet wcale nie stosuje zasady równości. To tylko
antykobiece Środy chcą, żeby kobieta była taka, jak mężczyzna. A czy Ty
chcesz być taki, jak kobieta?

--

Chiron

16. Data: 2016-02-10 21:05:18

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron

> [...]

Źle?! Konkretnie- co żle? naprawdę jestem zdziwiony. Co Ci się nie podoba
najbardziej? Miłowanie nieprzyjaciół swoich?
- pokaż cytowany tekst -
[...]

*******
To faryzeusze poniżali kobiety, bo Jezus traktował kobiety po partnersku, więc o czym
ty mówisz? To nie jest zbieg okoliczności że Środa nazywa Jezusa pierwszym
Genderystą, bo twoja sekta nienawiści do kobiet dokładnie plasuje się w miejscu
faryzeuszy. I gdybyś nie był ignorantem, skrajnym debilem, który nie ma pojęcia o tej
religii nic. A jak najgłupszy ksiądz wzywa do mordowania i ty nie wiesz że nawet w
dekalogu stoi ...nie zabijaj... tylko łykasz zaburzoną pianę kolejnego dewianta. Nie
jest dziwne że chrześcijanie obrażają się gdy nazwie ich katolikami, bo to u was jest
katolicyzm pogardy i nienawiści, a przecież chrześcijaństwo to odwrotność. -mówią.

17. Data: 2016-02-10 21:08:27

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-10 o 19:58, Chiron pisze:

> Użytkownik "Kviat" napisał w
> wiadomości news:56bb51b5$0$684$65785112@news.neostrada.pl...

> Źle?! Konkretnie- co żle?

Konkretnie źle to, że nie masz głęboko gdzieś (albo tylko ci się tak
wydaje, że nie masz, a w rzeczywistości masz, bo się do tych zasad i tak
nie stosujesz).

> naprawdę jestem zdziwiony. Co Ci się nie
> podoba najbardziej?

Najbardziej mi się nie podoba dzielenie ludzi na lepszych i gorszych,
czyli na tych wierzących "w prawdziwego boga" i na gorszych, czyli całą
resztę.

> Miłowanie nieprzyjaciół swoich?

A katolicy miłują? Nie rozśmieszaj mnie...
Ty miłujesz?

I dlaczego dla katolika ta cała reszta to "nieprzyjaciele"?

To jest właśnie fundament tej zbrodniczej ideologii: dzielnie ludzi na
lepszych i gorszych, na tych z bruzdami na czole i cholera wie czym jeszcze.

> Zaraz- masz naprawdę dziwny sposób prowadzenia dyskusji. Piszesz coś- to
> daj przykład- bo po prostu nie nadążam.

Widzę.
Czego nie zrozumiałeś?

> Proszę o przykład na idiotyczną zasadę ewangeliczną i na taką sprzeczną
> z prawem. Wtedy będę miał się do czego odnieść.

Albo nie znasz prawa, albo nie znasz "zasad ewangelicznych".
Wygląda na to, że i jednego i drugiego.
Jak chcesz dyskutować merytorycznie to się doucz.

> [...]
> przykład- ma obowiązek obrony swojej kobiety, dzieci- przed wrogami. Ma
> obowiązek utrzymywania ich. W ogóle natura (jeśli nie wierzysz w Boga)

Co za bełkot... Jakich kryteriów natura nie stosuje?
Skąd wniosek, że natura stosuje jakieś kryteria? Skąd pomysł na
personifikowanie natury?

> jak dzisiejsi socjaliści- jak Ty i pani
> Środzina.

Masz urojenia.
Nie wymyślaj bo zaczynasz zachowywać się ja XLka.
Skup się na temacie.

> Dokładniej może nawet wcale nie stosuje zasady równości. To
> tylko antykobiece Środy chcą, żeby kobieta była taka, jak mężczyzna. A
> czy Ty chcesz być taki, jak kobieta?

To znaczy jaki? Poddany mężowi? Napierdalany do usranej śmierci bo mi
rozwodu nie wolno wziąć? Nie, nie chcę.

Pozdrawiam
Piotr

18. Data: 2016-02-10 21:20:39

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
Chiron

> [...]

obrażają się gdy nazwie ich katolikami, bo to u was jest katolicyzm pogardy
i nienawiści, a przecież chrześcijaństwo to odwrotność. -mówią.

==========

Będziesz miał swoich genderystów, jak cię przelecą zbiorowo sympatyczni
muslimi. Oj, będziesz

--

Chiron

19. Data: 2016-02-10 21:25:50

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron

[...]

To wy jesteście zagrożeniem dziczo katolicka, jak nie sraczka do kobiet nienawiści,
to rozwolnienie do uchodzców i co sobą prezentujecie patologio, Jezusa czy
rozwolnienie nienawiści?

20. Data: 2016-02-10 22:56:45

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Konkretnie źle to, że nie masz głęboko gdzieś (albo tylko ci się tak
> wydaje, że nie masz, a w rzeczywistości masz, bo się do tych zasad i tak
> nie stosujesz).
No ale po raz kolejny Ci piszę, że to nie jest dyskusja. Prosiłem Cię o
jakiś konkret- a Ty znów wysyłasz mnie na drzewo- powtarzając w miejsce
faktu swoją opinię. To manipulacja.

> Najbardziej mi się nie podoba dzielenie ludzi na lepszych i gorszych,
> czyli na tych wierzących "w prawdziwego boga" i na gorszych, czyli całą
> resztę.
Rozumiem. Tu ok. Tobie się to nie podoba- najbardziej. Ja nie widzę w tym
niczego złego. Przecież modlimy się za tych, co nie przyjęli Chrystusa.

> A katolicy miłują? Nie rozśmieszaj mnie...
> Ty miłujesz?
Staram się. Zauważyłem też, że wtedy oni najczęściej przestają być wrogami.

> I dlaczego dla katolika ta cała reszta to "nieprzyjaciele"?
Znów manipulujesz. To Twój wymysł- kolejny nieprawdziwy. Kolejny- bo przy
poprzedniej próbie dyskusji zalałeś mnie taką ilością fałszu, manipulacji-
że dałem sobie spokój z odpowiedzią. A najbardziej rozbroiło mnie Twoje
stwierdzenie, że gdyby to żydzi tyle mienia dostali od państwa polskiego, co
KRK- to zaraz by się działo, prawda. Ile złej woli trzeba mieć, żeby takie
bzdury pieprzyć. Poszukaj sobie na oficjalnych strona- szacuje się, że
właśnie żydowskie organizacje religijne dostały od państwa polskiego mienie
w wysokośći nie mniejszej, niż 400 milionów- a nawet 2,5 miliarda zł.
Najciekawsze jest do, że po 1997 roku do wyznania religii żydowskiej
przyznało się w Polsce...1200 osób! Tylu ludziom dano takie potężne mienie!
Łatwo to sprawdzić- a Ty nawet o tym nie słyszałeś, prawda? A jak już
usłyszałeś- to pewno Ci to nie przeszkadza? Nie da się dyskutowaćz czyimiś
uprzedzeniami

> To jest właśnie fundament tej zbrodniczej ideologii: dzielnie ludzi na
> lepszych i gorszych, na tych z bruzdami na czole i cholera wie czym
> jeszcze.
No właśnie- po to między innymi to napisałem. "Zbrodnicza ideologia". Czy Ty
w ogóle wiesz, o czym piszesz? Czy potrafisz tę zbrodniczość wykazać? Czy za
wykazanie ma służyć Twoje "chciejstwo"- jak napisałeś: "dzielenie ludzi na
lepszych i gorszych". Nie masz bladozielonego pojęcia o katolicyzmie- to jak
mamy rozmawiać?

> Widzę.
> Czego nie zrozumiałeś?
Co jest niezgodne z prawem? To, że głupawa feminazistka uparła się, że w
krajach laickich mniej się maltretuje kobiety, niż w chrześcijańskich- i
nikt rozsądny nie chciał o tym słyszeć, choćby dlatego, że poza swoimi
fobiami nie miała żadnych dowodów na potwierdzenie tego- to ma być jakiś
argument? Swoją drogą- macie sporo wspólnego z tą panią :-)

> [...]
>
> Co za bełkot... Jakich kryteriów natura nie stosuje?
> Skąd wniosek, że natura stosuje jakieś kryteria? Skąd pomysł na
Jeśli czegoś nie rozumiesz- to nie nazywaj tego bełkotem. Natura- chcesz czy
nie- stosuje kryteria. Jako przykład- chociaż tego nie uznaję- mógłbyś
przyjąć namolnie lansowaną przez ostatnie stulecie teorię Karola D. Poza
tym- jeśłi nie zauważasz choćby tylko pewnej inteligencji, wyższej niż
nasza- takiej, która to zaprojektowała i zarządza tym- choćby za pomocą praw
natury- to naprawdę trudno nam będzie znaleźć wspólną platformę, choćby
tylko taką, żeby rozpocząć dyskusję

> Masz urojenia.
> Nie wymyślaj bo zaczynasz zachowywać się ja XLka.
> Skup się na temacie.
Zachowuję się jak XL. Dziękuję. Tyle, że XL zachowuje się jak XL, a ja
zachowuję się jak ja. Ty natomiast zachowujesz się jak Ty. Podałś tak głupi
argument, że zwala z nóg. Argument, którego nie da się udowodnić- ani też
obalić.

> To znaczy jaki? Poddany mężowi? Napierdalany do usranej śmierci bo mi
> rozwodu nie wolno wziąć? Nie, nie chcę.

Przykro mi, że masz takie wzorce. A w ogóle to o instytucji separacji nie
słyszałeś, prawda?A w ogóle gdzie to znalazłeś, że np bita kobieta nie może
odejść a może np odejść zdradzany mąż?

--

Chiron

(tylko)logiczne argumenty?
Uwaga na_Halnego ;)
Nieszczepione dzieci trafiły do szpitala z ciężkimi infekcjami.
To kobietom skrzywdzonym przez ISIS trzeba pomagać, a nie sprowadzać zdrowych byczków muzułmańskich!
Obrazki ze Szwecji.