Re: myśliwi

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Wed, 10 Feb 2016 12:05:18 -0800 (PST)
Subject: Re: myśliwi
From: glob <r...@g...com>

Chiron

Użytkownik "Kviat" <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> napisał w wiadomości
news:56bb51b5$0$684$65785112@news.neostrada.pl...

> A masz? Bo jak nie masz, to bardzo źle o tobie świadczy.

Źle?! Konkretnie- co żle? naprawdę jestem zdziwiony. Co Ci się nie podoba
najbardziej? Miłowanie nieprzyjaciół swoich?
- pokaż cytowany tekst -
Zaraz- masz naprawdę dziwny sposób prowadzenia dyskusji. Piszesz coś- to daj
przykład- bo po prostu nie nadążam.
Proszę o przykład na idiotyczną zasadę ewangeliczną i na taką sprzeczną z
prawem. Wtedy będę miał się do czego odnieść.
Na razie- jak rozumiem- stawiasz tezę, że kobieta jest w katolicyzmie
dyskryminowana- bo jest inaczej traktowana? No to może mężczyzna jest
dyskryminowany- bo w sumie ma o wiele mniej praw niż kobieta. Na przykład-
ma obowiązek obrony swojej kobiety, dzieci- przed wrogami. Ma obowiązek
utrzymywania ich. W ogóle natura (jeśli nie wierzysz w Boga) nie stosuje
takich kryteriów, jak dzisiejsi socjaliści- jak Ty i pani Środzina.
Dokładniej może nawet wcale nie stosuje zasady równości. To tylko
antykobiece Środy chcą, żeby kobieta była taka, jak mężczyzna. A czy Ty
chcesz być taki, jak kobieta?

*******
To faryzeusze poniżali kobiety, bo Jezus traktował kobiety po partnersku, więc o czym
ty mówisz? To nie jest zbieg okoliczności że Środa nazywa Jezusa pierwszym
Genderystą, bo twoja sekta nienawiści do kobiet dokładnie plasuje się w miejscu
faryzeuszy. I gdybyś nie był ignorantem, skrajnym debilem, który nie ma pojęcia o tej
religii nic. A jak najgłupszy ksiądz wzywa do mordowania i ty nie wiesz że nawet w
dekalogu stoi ...nie zabijaj... tylko łykasz zaburzoną pianę kolejnego dewianta. Nie
jest dziwne że chrześcijanie obrażają się gdy nazwie ich katolikami, bo to u was jest
katolicyzm pogardy i nienawiści, a przecież chrześcijaństwo to odwrotność. -mówią.