Re: na obnizenie cisnienia...

Data: 2003-04-28 18:10:02
Temat: Re: na obnizenie cisnienia...
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk>

>Soli nie jest tak trudno unikać.
>Wiele potraw smakuje o wiele lepiej bez soli.
>Ziemniaki - można ugotować w mundurkach, a potem zapiec w piekarniku z
>odrobiną żółtego sera i np. oregano.
>Kotlety schabowe od dzieciństwa robię bez soli i są o wiele lepsze od
>posolonych, bo nie puszczaj soku i cała wilgoć się w nich chowa.
>Nie jedz kupnych wędlin - rób sobie pieczenie. Wędliny kupne zawierają
>bardzo dużo soli, a robiąc pieczeń samemu możesz kontrolować ile soli
>sypiesz. Im więcej użyjesz ziół tym możesz mniej użyć soli, ale jest pewna
> [...]

jeszcze a propos soli i ziol to mozna sobie wykombinowac
mieszanke sporszkowanych ziol i innych co zastapi sol...mialam
sklad kiedys ale przepadl...ciekawe czy google by wyplul cos
ciekawego na temat "salt substitute". :ubczyk jest slony i seler,
same z sibie. pewnie nasiona selera mozna by dodac....poza tym
jak jest dobrze ziolowo to i solnie nie musi byc

Trys

K.T. - starannie opakowana