Re: nerwica lekowa + problemy z lorafen'em, pomocy !

From: "Agati\(Aga\)" <a...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna,pl.sci.psychologia
Subject: Re: nerwica lekowa + problemy z lorafen'em, pomocy !
Date: Sun, 16 Feb 2003 00:44:27 +0100

naprawde licze chociaz na slowa otuchy :/

Nie daj sie, to wszystko jest w Tobie.
Mozesz zapanowac nad tym.
Poradzisz sobie.
Moze powoli zacznij odstawiac Lorafen (zmiejszaj dawki), a włacz lek ziołowy
wyciszajace (duzo ich w aptece).
Ja sama przezyłam takie uzaleznienie od leków - po wypadku (wypadł mi
"dysk") otrzymywalam leki, ktore zmniejszaja napiecie miesniowe. Odstawione
mi je z dnia/na dzien. Noc byla straszna.. Było okropne, poczułam - pewnie
w minimalnym wymiarze, to co przezywaja narkomani "na głodzie"...
Nie umiem Ci doradzic, co robic.
Jak wiekszosc ludzi, ja miewam takze kłopoty nerwicowe. Znalazlam sobie
lekarstwo - zaczelam cwiczyc hatha joge, słucham muzyczki relaksacyjnej i
wierze w to, ze mam w sobie siłe, ktora pozwala mi sie wyleczyc
samodzielnie. Mysle, ze kazdy ma taka siłe, Ty takze...

A co do pomysłow, co robic jak czujesz ze sie zbliza Twoja zła chwila - moze
pobiegac, dac sobie w kosc duzym wysilkiem fizycznym. Moje rady to rada
laika, ale piszesz, ze serce jest Ok, wiec nie powinno Ci zaszkodzic.

Trzymaj sie Adas, zycie jest piekne

Agata