Re: 'nie kocham swojego dziecka'

Data: 2014-12-20 19:29:16
Temat: Re: 'nie kocham swojego dziecka'
Od: "Chiron" <n...@s...pl>

news:m74dav$32a$1@news.icm.edu.pl...

> W ogóle powiedziałabym, że im bardziej precyzyjne zdefiniowanie miłości
> rodzicielskiej, tym większe zagrożenie, że się tej definicji wymkniemy.
> Albo rodzice/matka się jej wymkną. I wtedy łatwo przyjdzie powiedzieć - o!
> nie kochała mnie!

Jeśli będziemy pamiętać, że to tylko słowa- które w mnie jlub bardziej
nieudolny sposób próbują określić pewną rzeczywistość- to ok. Osoba, któa
czuje będzie czuć swą więź z matką- i będzie po prostu wiedzieć, czy jest
(byłą) kochana, czy nie. Takie rzeczy, jak doszukiwanie się zgodności
miłości z definicją może popełnić tylko osoba, która była karmiona jakąś
podróbą miłości.

--

Chiron