Re: 'nie kocham swojego dziecka'

From: FEniks <x...@p...fm>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: 'nie kocham swojego dziecka'
Date: Sat, 20 Dec 2014 22:30:35 +0100
<m724eq$eiv$1@news.icm.edu.pl> <m7267m$5be$1@news.icm.edu.pl>
<54949ed6$0$2659$65785112@news.neostrada.pl>
<m7289t$ot0$1@news.icm.edu.pl>
<5494a771$0$2143$65785112@news.neostrada.pl>
<m74co2$fug$1@news.icm.edu.pl>
<5495c097$0$2162$65785112@news.neostrada.pl>
<m74gfl$b1o$1@news.icm.edu.pl>
<5495cdc1$0$701$65785112@news.neostrada.pl>
<m74jjv$44e$1@news.icm.edu.pl>
<5495da32$0$2638$65785112@news.neostrada.pl>

W dniu 2014-12-20 o 21:21, Qrczak pisze:
> Dnia 2014-12-20 20:45, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

> Czemu? Przecież wszystko da się niezdefiniować...

Na przykład dlatego, że ja w przeciwieństwie do globa jednak wierzę w
instynkt macierzyński. Co oczywiście nie znaczy, że on sam wystarczy,
ani że nie zdarza się, że go zabraknie vide: Madzimama, czy inne temu
podobne ekstrema. Zakładam jednak, że mówimy o sytuacji przeciętnej,
gdzie ten - powiedzmy - "brak miłości" nie przybiera drastycznych form.
Gdyż jak czytam listy tych kobiet w artykule i to, na jakiej podstawie
sądzą, że nie kochają swoich dzieci, to mi trochę ręce opadają. Pewnie
większość mam od czasu do czasu doświadcza podobnych emocji, ale
niekoniecznie wysnuwa od razu wnioski o niemiłości.
Tworzenie mitu o miłości idealnej oraz podróbach miłości (też tu czekam
na definicję) są dla ludzi krzywdzące.

Ewa