noze kuchenne

121. Data: 2017-04-30 13:09:24

Temat: Re: noze kuchenne
Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-30 o 10:56, Ikselka pisze:

> Najwyższa temperatura wody, która nie spowoduje oparzenia dłoni w której
> trzymasz zmywaczek, to w porywach jakieś 50 stopni. Więc gdzie tu mowa o
> wyparzeniu...

Przecież ja nie myję zmywakiem podłogi tylko talerze z których się je,
szklanki po herbacie itp. Jestem zdrowa. Moje otoczenie też.

--
animka

122. Data: 2017-04-30 13:11:47

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-30 o 11:00, Ikselka pisze:

> GORĄCEJ (60-80 stopni) wody mam do dyspozycji w każdej chwili jakieś 1000
> litrów. Zmywarkę mam też podłączona do gorącej i od zawsze myje ona
> naczynia tylko i wyłącznie w programie z najwyższą temperaturą - ponieważ
> często są tam wkładane noże i deski oraz naczynia po obróbce mięsa.

Ja myję ręcznie, wszystko po kolei i od razu każdą rzecz po umyciu
płuczę. Nie kotłują mi się różne naczynia w jednej wodzie.

--
animka

123. Data: 2017-04-30 13:15:52

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-30 o 11:23, Ikselka pisze:
> [...]
edmioty-w-domu-ranking-8,10045181,artykul.html

> Zimną wodą??? To już lepiej wcale nie "myj", bo tylko rozmazujesz brud na
> woskowej powłoce jabłek.
> Jabłka (kupne) myć należy gorącą wodą z mydłem. I obierać.
> Gorącą woda z mydłem myję wszystkie owoce ze sklepu, zwłaszcza te
> sprzedawane luzem - obmacywanie przez ludzi owoców przed kupnem jest czymś,
> przez co w ogóle chyba przestanę je kupować...

Gorąca woda nie szkodzi jabłkom? Zobaczę jakie będa jak umyję płynem do
mycia naczń i wypłuczę gorącą, później zimną wodą. Jabłka, gruszki, a
nawet paprykę obieram itd.

--
animka

124. Data: 2017-04-30 13:17:13

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-30 o 11:24, Ikselka pisze:

edmioty-w-domu-ranking-8,10045181,artykul.html

> Brzydziła - czego?

Nie prałabym już innych rzeczy w pralce.

--
animka

125. Data: 2017-04-30 13:21:18

Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sprzedawane luzem - obmacywanie przez ludzi owoców przed kupnem jest czymś,
> przez co w ogóle chyba przestanę je kupować...

"Towar macany należy do macanta"
nie mam fotki, ale taki napis był w sklepie p. Moxx na jednym z
krakowskich placów (ale nie targowych)
pozdr
Stefan

126. Data: 2017-04-30 13:48:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka <a...@t...wp.pl> wrote:

> Przecież ja nie myję zmywakiem podłogi tylko talerze z których się je,
> szklanki po herbacie itp. Jestem zdrowa. Moje otoczenie też.

Błogosławiona nieświadomość. Ręce opadają...

przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

127. Data: 2017-04-30 13:48:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka <a...@t...wp.pl> wrote:

edmioty-w-domu-ranking-8,10045181,artykul.html

> Jak myję ręce (ale nie wyparzam) przed dotknięciem klawiatury i myszy to
> chyba nie trzeba traktować już klawiatury wrzątkiem? :-)

Ale jak skubiesz qrę - to już trzeba ja wrzątkiem polać, chociaż śmierdzi
:-))

przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

128. Data: 2017-04-30 13:50:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka <a...@t...wp.pl> wrote:

> Ja myję ręcznie, wszystko po kolei i od razu każdą rzecz po umyciu
> płuczę. Nie kotłują mi się różne naczynia w jednej wodzie.

A co robisz ze zlewem po umyciu np. kurczaka a przed umyciem niekotłujących
się talerzy i sztućców?
LOL

przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

129. Data: 2017-04-30 14:25:11

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2017-04-30 13:09, obywatel Animka uprzejmie donosi:

Jesteś pewna?

130. Data: 2017-04-30 14:27:02

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co robisz ze zlewem po umyciu np. kurczaka a przed umyciem niekotłujących
> się talerzy i sztućców?
> LOL

Wyparzoną gąbką?

Posolę sobie :-D