noze kuchenne

61. Data: 2017-04-29 11:00:22

Temat: Re: noze kuchenne
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.04.2017 o 08:50, Ikselka pisze:

> Kiedy styl szwankuje, to rozumienie jest takie, jaki styl.

Żaden styl nie pomoże, kiedy mózg odbiorcy szwankuje.

Ewa

62. Data: 2017-04-29 11:04:05

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.04.2017 o 08:32, Ikselka pisze:
> A ja stołowe niekoniecznie - nie brzydzę się użyć niewyparzonych sztućców,
> których użył mąż, choćby nawet wcale nieumytych.

Możecie nawet z jednej michy, nic mi do tego.

> Za to po surowym mięsie - wyparzanie lub zmywarka bezwarunkowo. No przecież
> to podstawy higieny!

Kupować zmywarkę tylko do kuchennych noży to ekstrawagancja, przyznaję.

> Do czasu.

Ile lat jeszcze mam czekać?
Bo jak na razie - wnosząc z tego, co choćby tutaj pisujesz - miewasz
infekcje pokarmowe znacznie częściej ode mnie.

Ewa

63. Data: 2017-04-29 11:56:39

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

> Kiedy styl szwankuje, to rozumienie jest takie, jaki styl.

Wykazujesz brak dobrej woli czy autokrytycyzmu?

--
Pozdrawia... Budzik
"Demokracja prowadzi do dyktatury"

64. Data: 2017-04-29 12:29:04

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.04.2017 o 17:51, Pszemol pisze:

> Nie mam problemu kupić osobno zamiast zestawu... jeśli ma to jakieś
> szczególne zalety.
>
> Czy jakieś konkretne produkty możesz zarekomendować? Nie znam się na tym a
> Ty chyba się znasz?
>
> Napewno chcę jeden duży nóż do szatkowania warzyw na desce i jeden duży
> cienki nóż do porcjowania mięsa.
>
> Przydałby się też jeden mały i ostry szpiczasty do manipulowania w drobnych
> rzeczach, obierak...
>
> Przydałby się pewnie też długi, ząbkowany do krojenia chleba....

Ząbkowany do krojenia chleba?!
To już lepiej siekierkę marki Fiskard:)

--
Wiesiaczek (dziś z podkarpackiej wsi)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

65. Data: 2017-04-29 13:15:06

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś <t...@m...com> wrote:

> Zwłaszcza E. coli, których możesz mieć nawet do 1 000 000 000 000 sztuk na
> 1 gram treści jelita grubego (sic!), muszą mieć niezły ubaw w Twoich
> "kiszkach".

W Twoich też. Ale czasem niespodzianie z kiszek trafiają do krwi - wtedy
mają jeszcze lepszy. Ale dla Ciebie już bardzo krótki.

przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

66. Data: 2017-04-29 13:16:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś <t...@m...com> wrote:

> Aż się przestraszyłem...
>
> Ale Ty potem mięso poddajesz obróbce cieplnej - gotowanie, pieczenie itp?
> Bo jeśli spożywasz wyłącznie na surowo, to nawet ta restrykcyjna higiena
> nie wystarczy!!!
> Prędzej czy później trafisz na mięso zarażone, które nie wystarczy kroić
> tępym nożem!

O czym Ty bredzisz?

przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

67. Data: 2017-04-29 13:17:18

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .04.2017 o 12:29 Wiesiaczek <W...@v...pl> pisze:

> Ząbkowany do krojenia chleba?!
> To już lepiej siekierkę marki Fiskard:)

:)

Zgadnij, dlaczego użytkownicy (nie mylić z posiadaczami) noży, do krojenia
chleba używają właśnie noża ząbkowanego? A producenci takie noże im
dostarczają?

Moim zdaniem jest niewiele produktów, które równie szybko tępią noże, jak
właśnie chleb.
Tylko nie podawajcie tu przykładu np. kości, bo te raczej traktuje się
tasakiem lub nożycami, albo używa się specjalnego noża, który w waszej
kuchni już uległ degradacji i nadaje się tylko do zniszczenia.
Chleb jest praktycznie podstawą w polskiej kuchni, kroi się go często,
nigdy nie użyłbym np. wymuskanego i wyostrzonego noża szefa kuchni do jego
krojenia.

--
Trefniś

68. Data: 2017-04-29 13:17:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś <t...@m...com> wrote:

> Ikselka powinna zaoponować - jednym z najbrudniejszych przedmiotów w
> mieszkaniu jest gąbkowy zmywak do mycia naczyń.

Chyba u Ciebie.

przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

69. Data: 2017-04-29 13:18:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Żaden styl nie pomoże, kiedy mózg odbiorcy szwankuje.

No widzę właśnie...

przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

70. Data: 2017-04-29 13:20:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Możecie nawet z jednej michy, nic mi do tego.

> Kupować zmywarkę tylko do kuchennych noży to ekstrawagancja, przyznaję

To "tylko" spadło Ci z lampy?

> Ile lat jeszcze mam czekać?
> Bo jak na razie - wnosząc z tego, co choćby tutaj pisujesz - miewasz
> infekcje pokarmowe znacznie częściej ode mnie.

O! Jak często? Coś o tym pisałam - poza zatruciem lodami Grycana?

przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

Posolę sobie :-D
Szkodliwe pralki
Jaki termos obiadowy?
Co zrobić poświątecznie?