Re: o co w tym chodzi?

Data: 2008-09-12 00:29:32
Temat: Re: o co w tym chodzi?
Od: "cbnet" <c...@n...pl>

Chociaż... tak się zastanawiam co do tych patologii...

Jaskrawość tych z którymi się dotąd zetknąłem i z jaką wystepują one
w necie pozwoliła/pozwala mi zrozumieć niektóre ekstremalne motywacje
oraz mechanizmy obronne, jak również przyczyniła się do wzmocnienia
niektórych z nich, więc może obecność tych patologii w sieci ma także
swoje jakieś pozytywne aspekty?

--
CB

"cbnet" <c...@n...pl> napisał(-a)