o głodzie nowości

91. Data: 2015-10-11 21:31:53

Temat: Re: o głodzie nowości
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 11 Oct 2015 19:14:45 +0200, stefan napisał(a):

> [...]
-kulebiak-jeszcze-nie-szkocki.html

> Ja (po Mamie) robiłem na cieńkim drożdżowym,

Bo to prawdziwy jest kulebiak.

> a ponieważ wtedy o łososia
> było trudno (był na obrazkach, w konserwie czerniak ala łosoś i w
> knajpach kat S) robiłem ze śledziami matiasy albo uliki (chyba?) i ikrą
> tegoż. Z kapustą też niezłe były...

I z kapustą i grzybami, z mięsem też :-)

92. Data: 2015-10-11 21:32:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 11 Oct 2015 12:28:35 -0500, Pszemol napisał(a):

-kulebiak-jeszcze-nie-szkocki.html

> A konstruktywnie potrafisz?

No własnie piszę konstruktywnie: konstrukcja listkowana zamieniła się tam w
skluchowaną.

93. Data: 2015-10-11 21:33:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 11 Oct 2015 19:35:37 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2015-10-11 19:30, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:

> Tu najbardziej patriotycznie jest jednak o pyzach.

Pizzach.

94. Data: 2015-10-11 21:38:30

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-10-11 21:05, obywatel Jarosław Sokołowski uprzejmie donosi:

> [...]
> że z Ukrainy. Na białoruskiej, że "staroruski" -- co w
> ogólności może znaczyć też Ukrainę, Białoruś, czy po prostu
> nasze Kresy. Niemiecka wspomina Rosję i Polskę (Polak, Rusek
> i Niemiec -- trzej lokalni imperialiści, wiadomo). Estońska,
> że niby z Rosji, ale i nasz też trochę. Francuska nie wdaje
> się w takie drobiazgi jak pochodzenie, praktycznie zauważa,
> że jadano w ZSRR, a jak kto chce, to i w Izraelu na kulebiaka
> trafi. Kazahska tej rosyjskości przytakuje -- w końcu to byłe
> ZSRR. Szwedzka przyłącza się do obozu rosyjskiego. Ukraińska

Tak tak.
Pizza - danie wywodzące się z Europy, szczęśliwie z powodzeniem
ucywilizowane przez Pizza Hut.
Tak, to brzmi dumnie.

95. Data: 2015-10-12 02:27:44

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Jeśli już, to rozpuszczalnika, panie Mondry.

Pomyśl chwilę... jeśli piszesz że rozcieńczasz jeden posiłek drugim, to co
za różnica co jest rozpuszczalnikiem a co rozpuszczanym składnikiem?

> Ale spokojnie, zanim gruby schudnie, to chudy umrze.
> Tak mawiała moja puszysta i piękna Mama.

Na różne sposoby grubaski się pocieszają...

96. Data: 2015-10-12 02:32:05

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

-kulebiak-jeszcze-nie-szkocki.html

> No własnie piszę konstruktywnie: konstrukcja listkowana zamieniła się tam
> skluchowaną.

Ty już biedaku nie rozumiesz nawet co to znaczy napisać konstruktywną
krytykę.

97. Data: 2015-10-12 02:33:10

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Jedzeniowych??? - no jestem w szoku,
> Ty nie przeceniasz aby moich skłonności do tycia?
> :->

Wciąż mnie te skłonności szokują, bo -przecież- jesz mało.

98. Data: 2015-10-12 18:52:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 11 Oct 2015 19:27:44 -0500, Pszemol napisał(a):

> Pomyśl chwilę... jeśli piszesz że rozcieńczasz jeden posiłek drugim,

Drugi - pierwszym.

> to co
> za różnica co jest rozpuszczalnikiem a co rozpuszczanym składnikiem?

Taka sama różnica jak ta, czy wlewasz kwas do wody, czy wodę do kwasu.

> Na różne sposoby grubaski się pocieszają...

Znowu coś mi insynuujesz i potem bdziesz się wił, że nie?

99. Data: 2015-10-12 18:52:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 11 Oct 2015 19:32:05 -0500, Pszemol napisał(a):

-kulebiak-jeszcze-nie-szkocki.html

> Ty już biedaku nie rozumiesz nawet co to znaczy napisać konstruktywną
> krytykę.

Polskiego już się nauczyłeś?

100. Data: 2015-10-12 18:53:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 11 Oct 2015 19:33:10 -0500, Pszemol napisał(a):

> Wciąż mnie te skłonności szokują, bo -przecież- jesz mało.

Zrozumiesz. Kiedyś. Na razie tylko zaczynasz łysieć. Ja nie.
:->

Najlepsze ciasto ucierane.
Za miesiąc św. Marcin
Re: Do XL - NTG