Re: (o; psychometria :o) epoki , punkt odniesienia

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Wed, 14 Apr 2021 22:28:52 -0700 (PDT)
Subject: Re: (o; psychometria :o) epoki , punkt odniesienia
From: "a...@o...net.nz" <a...@o...net.nz>

From : Jakub A. Krzewicki

> środki aktywne też widzę
> organizacje wywiadowcze stosują od początku
> działania techniczno-bojowe, inwigilację i propagandę
> https://docer.pl/doc/5nvs5
> https://docer.pl/doc/n5ccev
>
> wszystko kwestia skali tych środków
> stała się po prostu tak duża, że nieznośna dla obywateli
> ilość przechodzi w jakość i korzystając ze wzorów radzieckich
> filerzy i żandarmi przejmują władzę - espionokracja

ty też widziałeś teorie (o; spisowe ;o)
w tym , co tu pisałem z pół roku temu
dziś to już real ( Nowa ) Normalność
wymagana prawie przez wszystkich
* obywateli * ( nikogo - nic ) nie dziwi
jak za hitlera ( itp przedstawicieli ) masy
miernoty ( wszystkich krajów ) łączcie się
wiarą w ( nową ) tzw * szczepionkę * itp
łatwiej zBudować piramidy , katedry itp
niż własną opinię ( zbędną ) nieznośną
gdy wystarcza ( prawda ) statystyczna
Ministerswa Prawdy google nie widzisz
bez filtrów , np (o: jak ja :o) co ma być
u was , za pół roku ( czyli : co będzie )
niepytany * odpowiadasz * mi jak IVR
interactive voice response , w którym
nie ma i nie będzie potrzebnej mi opcji

:o)

SHÔHA Satomura ???? (1524-1602)
??? ??????? ????
(????? ??????? ?????)

:o)

dziś ( tu ) nie będę próbował
naMalować zapachu kwiatów
itp _____________________

zmachany jestem ( ostatnio ) potrójnie :
remontem ( nie tylko rzecznego ) parowca
i Alicji ketch odświeżam (o: uaktualniam :o)
a ( pomiędzy ) w przerwach uczę latać
też polską Alicję __________ itd

spytałem czy chciałaby
( np z Polski ) kogoś
do nas sprowadzić
odpowiedziała że
nie zna nikogo
pasującego
tu do nas .
może dziesięć tysiący
z którymi miała do czynienia
w tym chyba z tysiąc znajomych
najbliżsi przekonywali że zwariowała
i nawet gdyby im dać jacht i zapewnić
że tu będą mogli odŻyć się nie odważą
[o; nie chcą wiedzieć , że jest inny świat
poza * ich * jaskinią Platona ;o] smakować
być , mogli tylko ( na pępowinie ) jak turyści
( itp ) zRobić selfie na szczycie góry i wrócić
nawet tak się boją teraz virtualnie się bywa
w telePracy i po videoPrzyjęcia spotkania
każdy u siebie , przed swoim ekranem
* we dwoje * (o: masturbacja :o)
więc zmieniam temat :
jej ketch , łatwo zwodować
gdy skończę instalować co jej potrzeba
jeszcze , Gordon pomoże użytecznie uzupełnić
(o: itd :o) kończę , tą ( przyziemną ) * alegorią *
nie naPiszę ( ci ) zapachu ( naszych ) kwiatów
ale może ( tym razem ) zauważysz konkrety
( twoje ) pogaduchy są jałowe , dla mnie
niepotrzebnie ( wygoogleowałeś )
tracisz czas , też czytając , mnie
nie odbierasz , bo nie masz czym

https://bit.ly/3ejbVFx

[o; do google'a itp
nie potrzebujesz ( nie tylko ) zmysłu udziału ;o]

https://movingpoems.com/2016/09/rozmowa-z-kamieniem-
conversation-with-a-stone-by-wislawa-szymborska/

Rozmowa z kamieniem

https://youtu.be/VGcypPgFSlo