Re: obrzydliwe chwasty zamiast posianej trawy

Data: 2003-06-24 08:53:57
Temat: Re: obrzydliwe chwasty zamiast posianej trawy
Od: "Agnessa" <a...@w...pl>

Powiem tak,zaczęłam zakładać trawnik ze dwa miesiące temu z 900 m2 ,po
przeoraniu,wyciągnięciu widłami korzeni pozostałych chwastów,wyrównaniu i
zagrabieniu wysiałam trawkę .I się zaczęło ,trawka zaczęła wschodzic a z nią
w zastraszajacym tempie chwasty : przodowała lebioda-połacie jej pięknie
falowały na wietrze :) Trawka pod tymi chwaściskami nie miała szans wzrostu
więc zakupiłam srodek chwastobójczy Sterane i jeszcze jakieś inne, trochę
chwastów wymarło-fakt,ale ,że dookoła znajduje się łąka zaczęły się wysiewać
nowe ,perz nie został zlikwidowany przez srodek bo ..wiadomo. Raz
skosilismy trawnik z chwastami -było nawet ładnie ale jak troche popadał
deszcz to zaczęły wręcz ekspansję ,gdzieniegdzie były placki pustej ziemi
wzięłam się więc za dosiewanie trawy a tu połacie chwastowisk niestety
uniemozliwiły mi to. Zdesperowana i nienawidzaca wszelakich chwastów
podjęłam ciężką dla mnie decyzję iż zacznę pielić tę połać ziemi i od razu
na wypielone miejsca dosiewać trawę .Nie skończyłam jeszcze tej żmudnej
pracy ale efekty widać ,spod kęp chwastów zaczęła wyglądać zabiedzona trawka
,wiem ,że to doraźne wyjscie ale może trawka się wzmocni bez chwastów a
potem sama da sobie radę no i przez koszenie,Myslałam ,że bez pielenielenia
sie obejdzie ale myliłam się ,myśl o pieknym trawniku nie dawała mi spokoju
a teraz przynajmniej widzę trawę /ile czasu?/ Drugi raz nie bedę miała dość
cierpliwości do pielenia ,ale to chyba najskuteczniejsza metoda- dla tych
zdeterminowanych :)

pozdrawiam Agnieszka
Użytkownik "Wojciech Jakóbczyk" <j...@U...TO.pl> napisał w
wiadomości news:bckblf$18t$1@phone.provider.pl...