Re: ocet jablkowy

Data: 2006-06-15 20:50:20
Temat: Re: ocet jablkowy
Od: Waldemar <w...@i...de>

aga schrieb:

> Jesli juz wisisz to opowiedz o dzikach. Skad sie wziely u Ciebie dziki.
> A z Barow Mlecznych najlepiej mi smakowaly "leniwe" z serem i
> maselkiem.

wiszę, ale robię akurat 3 rzeczy symultanicznie i pomagam synowi, który
uczy się na jutrzejszą klasówkę i przygotowuje referat na fizykę. Chyba
mu nogi z głowy powyrywam.
Skąd dziki? A przylazły i się świetnie rozmnażają. Po rozwaleniu muru
przyszły z NRDowa i czują się świetnie. Łażą po lesie i podchodzą pod
domy i buszują po ogródkach.

> To faktycznie niezly pomysl na mala gastronomie.
> Wlasnie wrocilam z sympatycznej biesiady w restauracji arabskiej.
> Mowiac szczerze, to wole zarcie z naszych barow mlecznych.
> Choc lubie wszelkie pasty i salatki z kuchni arabskiej, to mdly zapach
> z pykajacych
> fajek jest nie do zniesienia.
> Podali tez watrobke drobiowa tak zesmazona, ze mozna jedynie nia
> kitowac dziury w zebach. Nie do zjedzenia. Pita byla zimna i jakas
> sucha.
> Niby restauracja (ceny powyzej sredniej), ale jednak smak watrobki
> [...]

do barów ustosunkuję się jutro z pracy, o ile szef nie stanowi inaczej ;-)

Wracam do transformatorów, sprawozdania i podpowiadania synowi.

Waldek