Re: odbior mieszkania cd-jakie usterki sa zasadne?

Data: 2003-09-19 05:53:08
Temat: Re: odbior mieszkania cd-jakie usterki sa zasadne?
Od: "/// Kaszpir ///" <u...@s...pl>

Powiem Ci że ja miałem niesamowity problem z mieszkaniem. Tak naprawde nie
sprawdziłem tak dokładnie mieszkania jak Ty , bo poprostu się na tym nie
znalem ...

Zleciłem to inspektorowi budowlanemu ze spółdzielni mieszkaniowej z jakiej
kupilem mieszkanie. On miał nadzowować remont i same oddanie mieszkania.

Tak dokładnie jak Ty nie sprawdziłem mieszkania więc nie wiem czy nie ma
innych niedociągnięc.

Jak narazie znalazłem kilka , ale są to szczegóły (klamki sam zakładałem
więc tutaj nie ma problemu). Co do drzwi to zamówiłem drzwi i ościeżnice
ponadstandardowe. Są zainstalowane ok , ale idealnie nie.

jedynie co to muszą mi poprawić trochę malowanie kkuchni i delikatnie duży
pokój (ale to malutkie szczegóły).

u mnie jeszcze musi elektryk poprawić gniazdko 380V bo poprostu ktoś je
wyrwał ...

Muszą doregulowac drzwi (ościeżnice są drewniane regulowane więc regulacja
to pikuś ...).

Największy problem mam z oknami i tutaj zaczynają się schody.

Inne problemy to drobiazgi , które notabene mógłbym sam usunać ale chce aby
wykonał to wykonawca ...

U mnie było podobnie , spółdzileni bardzo się śpieszło , bo poprzedni klient
na to mieszkanie ich "wystawił" i zrezygnował z tego mieszkania ...

Myślę że musisz też uważać , inwestor zawsze także może zrezygnowac ze
sprzedązy tobie mieszkania (może mieć innego kienta tym bardzije że teraz
jest boom na mieszkania).

Myśle że trzeba bardzo uważać , bo może sam deweloper pomyśleć że poprostu
wybrzydasz bo nie chcesz kupić wogóle tego mieszkania a jedynie na czym
Tobie zależy to zarobienie tych 2% i oszukanie ich ...