Re: odwyk

From: "sychu" <s...@o...pl>
Newsgroups: pl.soc.uzaleznienia
Subject: Re: odwyk
Date: Mon, 6 Jan 2003 19:46:56 +0100

Użytkownik "Aede" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
news:aupct8$sle$1@foka.acn.pl...
> Witam i bardzo proszę o pomoc.Spotkałam wczoraj dawną
> przyjaciółkę.Powiedziała mi że uzależniła się od narkotyków. Z tego co
wiem
> chodzi o heroinę. Mówiła że jest z nią coraz gorzej, że jej dzień polega
na
> kombinowaniu jak załatwić sobie działkę.Ona chce się leczyć,ale to dla
niej
> jest strasznie trudne(jest do tego osobą ze słabą wolą).Była już na
> Marywilskiej w ośrodku Marka Kotańskiego, wytrzymała tylko 5 dni.
> [...]
Sluchaj heroina to ciezka sprawa sam mialem 2 kumpli ktorzy sie uzaleznili
powiedziec moge jedno zaden osrodek nic nie pomoze dopoki sama nie bedzie
NAPRAWDE chciala wyjsc z tego i nie zrozumie ze to jest zle
A co konkretnie zrobic nie wiem. Z hera jest tak ze albo ktos odbija sie od
dna albo nagle madzeje albo niestety nie.