Re: ono=2e

From: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: ono=2e
Date: Mon, 22 Nov 2021 18:28:54 +0100

W dniu 21.11.2021 o 19:53, XL pisze:

> Znasz wyniki ,,badań" grubo przed ich zakończeniem,

Przecież są wyniki badań, że nie zaburza.

> Jestem pewna, że te wyniki były znane ,,badaczom" przed rozpoczęciem tych
> ,,badań". Jak śmieli tak późno ci je udostępnić ?

Przecież udostępnili po badaniach...
Ty bez żadnych badań, że zaburza, twierdzisz, że zaburza. Na jakiej
podstawie tak twierdzisz?
Znasz wyniki takich badań?
Daj linka, douczę się.

> Znasz wyniki ,,badań" grubo przed ich zakończeniem, jak widzę.

Zakończeniem czego? Przecież skład jest znany.

> Jestem pewna, że te wyniki były znane ,,badaczom" przed rozpoczęciem tych
> ,,badań". Jak mogli tak późno ci je udostępnić ?

Ty bez żadnych badań twierdzisz, że zawierają. Na jakiej podstawie tak
twierdzisz? Znasz wyniki takich badań?
Dal linka, douczę się.

Ale nie do szurskich portali "może zawierają", albo "nie wiadomo, czy
nie zawierają", tylko do prawdziwych, że zawierają.

> Fajna sygnaturka. Lubię popcorn.

Jak tam ci idzie odstawianie?
Może przynajmniej z fejsem ci się udało? Pochwal się jakimś sukcesem, bo
coś ci słabo idzie, a bardzo ci kibicuję.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr