Re: optymalni na tej grupie

Data: 2007-08-16 11:06:31
Temat: Re: optymalni na tej grupie
Od: "Szczepan Białek" <s...@w...pl>

Użytkownik "Jeff" <j...@v...pl> napisał w wiadomości
news:0153.000000db.46c38a27@newsgate.onet.pl...

> Podoba, podoba:))
>
> Podobaja mi sie wszystkie diety normalne, a nie zwariowane sekciarskie.
>
> Osobiscie stosuje sposob odzywiania zblizony do zalecen diety Montignac.
> Jem duzo ryb, drobiu (lubie np.indyka) i nabialu (jajka rzadziej).

"Śniadanie ma być sute, obiad normalny, a kolacja lekka. Śniadanie powinno
opierać się na "dobrych" węglowodanach z małą ilością produktów białkowych
lub w ogóle bez nich (węglowodany IG=35 lub poniżej). Obiad, według
Montignaca, ma składać się z potraw bogatych w białko i tłuszcz, a kolacja
powinna być albo węglowodanowo-białkowa, albo białkowo-tłuszczowa, np. chleb
i jogurt lub jajecznica na szynce."

Śniadanie francuskie, obiad też a kolacja albo japońska albo optymalna.
Zachowana zasada "nie mięszać paliw" w pojedyńczym posiłku.
Jest problem z pieczywem. Jeżeli jest ono drożdżowe to co my jemy? Pieczone
drożdże (zawierają skrobię zwierzęcą) czy węglowodany roślinne.

> Z innych diet podoba mi sie prawdziwa dieta Japonska, ale nie ta o ktorej
> bredzi
> szaleniec Kwasniewski.
>
> Poczytaj o tych dietach. Sporo informacji mozna znalezc w sieci.
> Jesli chcesz wiedziec jak nalezy sie prawidlowo odzywiac, to kup sobie
> jakas
> ksiazke o dietetyce ktora napisali fachowcy po studiach dietetycznych.

Mam W. Kiersta

> Jesli bedziesz wiecej na ten temat wiedzial, to wowczas nie beda Ci rozni
> sekciarze oszukiwali, bo bedziesz dysponowal prawdziwa wiedza.
>
> Na tej stronie znajdziesz cala mase ciekawych informacji na temat
> prawidlowego
> odzywiania:
>
> http://www.nutritiondata.com/
>

> Tutaj masz link do strony prestizowej Mayo Clinic w US. Znajdziesz tutaj
> kilka
> piramid zywienia z roznych stron swiata. Mozesz sobie ktorys z tych
> [...]
0

"Vegetables and fruits form the foundation of this pyramid.
Najnowsza piramida ma w tym polu cwiczenia fizyczne. Podobno jarzyny i owoce
tuczą.

Pozdrawiam
S*