Re: pańska skórka

Data: 2005-11-03 23:31:19
Temat: Re: pańska skórka
Od: l...@w...pdi.net (Dariusz K. Ladziak)

On Thu, 3 Nov 2005 04:32:39 +0100, "ktabaczynski" <k...@w...pl>
wrote:

>Użytkownik "Dariusz K. Ladziak" <l...@w...pdi.net> napisał w wiadomości

>No a Wawel? Co powiesz o Wawelu?
>Czujesz naftę?

Wawel to stara dobra (nazwy nie pomne) firma wsparta po wojnie specami
od Wedla. Wawel robil kiedys najgenialniejsza czekolade swiata -
licencyjna czekolade Van Huten (czyjak sie ta holenderska firma pisze)
- zestawienie najlepszych tradycji przerobu ziarna kakaowego.

>A jakie firmy miałeś na myśli? Suchard?

A miedzy innymi - dla mnie Suchard wlasnie robi czekolade gorzka o
zapachu nafty, po prostu nie potrafia.

--
Darek