Re: pigwowiec- mozna jeszcze z pestek?

Data: 2005-02-23 16:09:08
Temat: Re: pigwowiec- mozna jeszcze z pestek?
Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net>

"zbisa" <z...@z...ita.pwr.wroc.pl> wrote:

> możesz to opisać, ale tak dla lamy :-))) pierwszy raz zrobiłem w
> ubiegłym roku nalewkę na pigwie :-))) ale w malutkiej ilości :-(((

Jeden o Wiśle, drugi o przemyśle..

Pigwowce (Chaenomeles sp.) łatwo ukorzeniają sie przez odkłady poziome --
gałąź przygiąć do ziemi, przyszpilić i obsypać ziemią, w ciągu sezonu
ukorzenią się.

Pigwa (Cydonia oblonga) na ogół rozmnażana jest przez
szczepienie. Stosunkowo prosto powinna dać się siać. O rozmnażaniu
przez sadzonkowanie nie słyszałem.

Pozdrawiam,
Grzesiek
--