Re: plyta ceramiczna czy gazowa ???

Data: 2001-03-15 19:57:23
Temat: Re: plyta ceramiczna czy gazowa ???
Od: sadyl <s...@p...onet.pl>

ROJTER wrote:

> Witam
>
> Stoje przed tylematem co wybrac czy plyte ceramiczna czy plyte gazowa
> Moze jakies sugestie, podpowiedzi lub wskazowki ???

Dowiedz się, czy w ogóle możesz podłączyć elektryczną - może dyskusja
jest bezprzedmiotowa.
Jeśli tak - ja wybrałbym kuchenkę łączoną (gazowo - elektryczną) z
elektrycznym piekarnikiem.
Elektryczna ma więcej zalet niż wad.
Gazowa może się przydać, jeśli masz w kuchni naczynia z wypukłym dnem
(np. wokopodobne patelnie).
Poza tym czasami przydaje się "żywy" ogień (do opalenia golonki
chociażby)

Znajomi, którzy zmienili na eletryczne, twierdzą, że już nie mogą sobie
wyobrazić gazowej.
Ja korzystałem z elektrycznej okazjonalnie (nie mam możliwości
zainstalowania u siebie) ale szybko doceniłem jej zalety.

sadyl