Re: płyta gazowa czy indukcyjna

From: "tomek." <x...@o...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: płyta gazowa czy indukcyjna
Date: Thu, 18 Aug 2005 13:26:46 +0200

hej,

> sam dużo gotuje po wydaniu większej kwoty na płytę elektryczną sa już
> tylko
> same korzyści, wygoda, łatwe czyszczenie, no i przede wszystkim
> niesamowita
> oszczędność, bo "GOTOWANIE NA PRĄDZIE JEST DUŻO TAŃSZE", no cóż w takim
> razie
> to jednak ściema:)

Moim zdaniem to nieprawda. Trzeba tylko po pierwsze mieć kuchenkę
energooszczedną (klasy A), oraz drugą taryfe za prąd, gdzie opłata za
przesył i abonament są chyba lekko wieksze ale za kazdy kW placi sie mniej.
Do tego odpowiednie garnki o aluminiowym spodzie, koniecznie z przykrywką :)
Może faktycznie zalezy co kto gotuje, jesli jakies kompoty czy cos tam co
wymaga kilkugodzinnego gotowania na "malym gazie" to faktycznie moze gaz
tanszy... ale jesli do zwyklych zastosowan dla przecietnej rodziny to mysle
ze jest OK. A biorac pod uwage ostatnią sytuacje na polskim rynku nalezy sie
raczej spodziewac podwyzek gazu :(

pozdro
tomek.