Re: podajcie przepis na cos pikantnego....

Data: 2000-09-30 05:14:11
Temat: Re: podajcie przepis na cos pikantnego....
Od: "F." <f...@p...net>

Magdalena Gierlotka <M...@c...pl> wrote in
message news:8qs217$3k3$1@news.tpi.pl...
> Ja tez uwielbiam. Słynna jest moja jajecznica w kolorze czarnym (od
> pieprzu):))
> Jedną z niezłych pikantności jest chili con carne. Metod przyżądzenia jest
> wiele, jeśli chcesz, podeślę moją.
> O i jeszcze ostatnie moje odkrycie: żeberka z rusztu własnoręcznie
> przyprawione. Mmmmm paluszki lizać:)))
> Magda

Mozna zrobic prima zeberka i bez rusztu. Wlozyc zeberka do garnka, zalac
zimna woda z dodatkiem soli, ziarnek pieprzu, paru zabkow czosnku, cebuli,
listka. Ugotowac na polmiekko. Wylozyc w jednej warstwie na blaszce. Piec w
dosyc goracym piekarniku. Gdy juz sa rumiane posmarowac sosem bbq, nie
wczesnij bo sos taki ma cukier i sie zeberka beda palily. Jesli nie mamy
takiego sosu mozna zrobic samemu z miodu, ketchupu, lyzeczki kawy
rozpuszczalnej, pieprzu cayenne, musztardy itp... Eksperymentujmy az nam
wyjdzie cos co bedzie nam i innym smakowalo.. :)
F.