Re: półki z płyt gipsowo-kartonowych

From: "Witek" <q...@p...nospam..onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: półki z płyt gipsowo-kartonowych
Date: Sun, 25 Oct 2009 12:38:11 +0100

Użytkownik "Mamut" <c...@g...com> napisał w wiadomości
news:33697ad5-2017-464c-adee-f6a9001f4e40@b15g2000yq
d.googlegroups.com...
Kiedyś widzialem na necie super poradnik: "jak zbudować półki z płyt
gipsowo-kartonowych".
Była tam fajnie opisane jak tworzyc takie półki, zarówno do wnęk jak i
do rogów pokoju, a także mocne półki mocowane tylko z tyłu.
Ma ktoś może namiar na taki poradnik ?
Nie musi to być super dokladny opis ale fajnie jakby było pare
rysunkow albo fotek instruktażowych. Mam teraz troche czasu
popoludniami i chcialbym zmienic troche pokoj przed malowaniem.

Hej,

Właśnie skończyłem taką robotę (tzn. jeszcze 1 raz musze pomalować). W sieci
znalazłem tyko to:

http://czterykaty.pl/czterykaty/5,57581,2754574,Polk
i_we_wnece.html?i=0 oraz

http://forum.muratordom.pl/polki-z-plyty-kartonowo-g
ipsowej,t74340.htm.

Robiłem opierając się na inforacjach tu zawartych i jakoś wyszło.

W razie co, pisz to będę się starał pomóc, również dokumentcją foto niewiele
tego, ale coś jest)

pzdr

wp