Re: prezent z okazji komunii

From: hubert depesz lubaczewski <d...@d...com>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: prezent z okazji komunii
Date: Wed, 14 May 2008 14:59:39 +0200

Dnia 14.05.2008 Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl> napisał/a:
> A ja napisałam, że kasa to IMHO zły prezent na Komunię.

i dlatego uznałeś za stosowne wypowiedzieć się w wątku gdzie nie pytam
co dać na prezent, tylko ile? w ramach uszczęśliwienia mnie swoimi
poglądami?

dodaj jeszcze kilka "!". na pewno przekaz będzie jaśniejszy.

depesz

--
quicksil1er: "postgres is excellent, but like any DB it requires a
highly paid DBA. here's my CV!" :)