Re: prezent z okazji komunii

From: "Basia Z." <bjz_(usun_toto)@poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: prezent z okazji komunii
Date: Wed, 14 May 2008 16:48:27 +0200

Użytkownik "hubert depesz lubaczewski" :

> krzyżyk? no tak. mogę powiesić na ścianie lub na szyi. póki krzyżyk na
> szyje to jeszcze ma to pewien sens. ale jeszcze raz; komunia jest (w/g
> mnie) w dużo większym stopniu wyrazem wiary jaką wyznają rodzice niż
> wiary jaką wyznaje dziecko. głównie dlatego, że się pewnie nad tą sprawą
> w życiu nie zastanowiło "tak poważniej".

Hmm, na swoją pierwsza komunię od swojej chrzesnej która nie była zamożna
dostałam niewielki pozłacany (ale niezbyt drogi, równiez ja na owe czasy)
ryngraf na ścianę, z plaskorzeźbą Matki Boskiej.

Od tej pory minęło coś ok. 40 lat.

Chrzesna, która była moją najbardziej kochaną ciocią już niestety od 10 lat nie
żyje, a kiedy spojrzę na tą wiszącą na ścianie pamiątkę - to ten maleńki obrazek
mi zawsze o Niej przypomina.

Coś czego nie docenia się w pierwszym momencie bardzo często bywa docenione po
latach.

I bardzo się cieszę że wtedy nie dostałam roweru lub pieniędzy a taki "mało
praktyczny" prezent.

Pozdrowienia

Basia