Re: psychotropy - karbamazepina

Data: 2002-07-31 07:09:36
Temat: Re: psychotropy - karbamazepina
Od: "Marek Bieniek" <mbieniek@_antispam_poczta.onet.pl_invalid>

Użytkownik "Volland." <v...@i...pl> napisał w wiadomości
news:ai6rrg$nr$1@absinth.dialog.net.pl
> Kolego, zamiast pierdolić głupoty, to najpierw się zaprzyjaźnij
> chociaż z wyszukiwarką "Google" a nie wypowiadać się na temat o
> którym po prostu jak wskazują fakty nie ma pojęcia.
[...]

Kolego, zamiast pierdolić głupoty przeczytaj jakikolwiek indeks leków.
NIgdzie nie pisałem, że CBZ nie jest lekiem przeciwpadaczkowym. Sam używam
jej w tym charakterze codziennie. Pracuje w Klinice Neurologii Akademii
Medycznej w Łodzi. Jako lekarz. Nie jako pielęgniarka albo salowy. Mam
dyplom i zdawałem egzamin z farmakologii. I tak dalej.
Za to Ty nie masz zielonego pojęcia o tym, że leki przeciwpadaczkowe są
stosowane w psychiatrii jako stabilizatory nastroju i nie chcesz przyjąć
tego do wiadomości - albo z głupoty, albo z powodu przerostu ego - nie mam
pojęcia. Nie obchodzi mnie to.
Skoro nie masz o tym pojęcia - nie masz nic wspólnego z medycyną, albo
jesteś studentem medycyny poniżej 4 roku - na farmakologii o tym mówią. A
skoro nie masz zielonego pojęcia o czym piszesz - to nie pisz.
Przyjmij do wiadomości, że ja, akurat w tym watku, wiedzialem doskonale co
piszę. Jeśli na jakiś temat wypowiadam się bez gruntownej znajomości
zagadnienia - zawsze to zaznaczam. Jeśli wtedy ktoś mnie poprawia -
przyjmuje to do wiadomości i prostuję swoją wypowiedź - o ile popełniłem
błąd. Ty jak widać nie potrafisz przyznać się do błędu - wolisz
flame'ować. Twoje prawo. Ale między innymi przez takich jak ty ta grupa
nie zasługuje na to, żeby mieć w nazwie 'sci'.
A odsyłanie lekarza do googla żeby sobie przeczytał, że CBZ to lek
przeciwpadaczkowy...
Szkoda sensu, kolego.

PLONK

m.