Re: recepta na Cilest lub Minulet

Data: 2002-11-01 23:38:04
Temat: Re: recepta na Cilest lub Minulet
Od: Kami <K...@j...net>

> From: Rafalski [mailto:s...@g...pl]
> Posted At: Saturday, November 02, 2002 12:08 AM
> Posted To: medycyna
> Conversation: recepta na Cilest lub Minulet
> Subject: Re: recepta na Cilest lub Minulet

> Spodziewałem się takiej odpowiedzi. Nie oszczędzam na
> zdrowiu. Po prostu nie ma ochoty chodzić do lekarza częściej,
> niż raz na kilka miesięcy. Dwie recepty na wizytę to trochę
> mało.

Przecież teraz lekarze mogą wypisać recept na pół roku (nie mylę się,
Waldim?)...

> Tak, zdaję sobie sprawę, że nie jestem lekarzem, nie
> znam się i że kontrolna wizyta co dwa miesiące nie zaszkodzi.

Zdecydowanie nie zaszkodzi.

> Moja partnerka jest pełnoletnia i jeśli nie ma akurat innego,
> niż brak recepty powodu do wizyty u lekarza - nie mam zamiaru
> jej zmuszać. Jako kobieta lepiej wie ode mnie, czy powinna
> iść do ginekologa.

To nie tak. Nie 'wie lepiej, jako kobieta', tylko zaniedbuje zdrowie.
Dokonuje wyboru i może się zdarzyć, że będzie musiała ponieść jego
negatywne konsekwencje (czego Boże broń nie życzę). Żeby nie było, że
jestem taka święta - ja też łykam piguły, a nie pamiętam, kiedy byłam na
badaniu :-/ Nie mam na to czasu, chociaż powinnam. Natomiast nie
ściemniam w aptekach, recepty wypisuje mi lekarz zakładowy.

> Zostaje mi rola tego, który ściemnia w aptece :)

A pomyślałeś o tym, że jakaś pani w aptece może mieć przez Ciebie
kłopoty? :-/

--
Kami