Re: rofl

Data: 2004-05-14 05:51:44
Temat: Re: rofl
Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah>

iice w wiadomości news:1mwhxtvtrcydd.1qooldnyhpnb6.dlg@40tude.net pisze:

> Nadawanie tytułów naukowych jest w większości krajów ściśle
> skodyfikowane aktem prawnym o mocy ustawy. W Polsce, zasady nadawania
> tych tytułów są określone w obowiązującej od 1 maja 2003 roku ustawie
> z 14 marca 2003 o stopniach naukowych i tytule naukowym oraz
> stopniach i tytule w zakresie sztuki (Dz.U. 2003 nr 65 poz. 595).
>
> Tytuły naukowe w Polsce
>
> Wg. tej ustawy w Polsce istnieją obecnie następujące tytuły naukowe:
>
> * licencjat (wymagane są co najmniej 3. letnie studia zakończone
> egazminem ogólnym)
> [...]

[ciach]

"USTAWA

z dnia 14 marca 2003 r.

o stopniach naukowych i tytule naukowym oraz o stopniach i tytule w zakresie
sztuki

(Dz. U. Nr 65, poz. 595)

Rozdział 1

Przepisy ogólne

Art. 1. 1. Stopniami naukowymi są stopnie doktora i doktora habilitowanego
określonej dziedziny nauki w zakresie danej dyscypliny naukowej.

2. Stopniami w zakresie sztuki są stopnie doktora i doktora habilitowanego
określonej dziedziny sztuki w zakresie danej dyscypliny artystycznej.

Art. 2. 1. Tytułem naukowym jest tytuł profesora określonej dziedziny nauki.

2. Tytułem w zakresie sztuki jest tytuł profesora określonej dziedziny
sztuki."

http://www.abc.com.pl/serwis/du/2003/0595.htm